فرمانده سپاه ناحیه تایباد خبر داد؛

اجرای ۱۲۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در تایباد

سرهنگ شمس از اجرای ۱۲۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان تایباد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹ - 19November 2023

اجرای ۱۲۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در تایبادبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «حسین شمس» فرمانده سپاه ناحیه تایباد در نشست خبری که امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: رسالت خبرنگاران رسالتی زینبی (س) است، فعالیت حضرت زینب (س) در کربلا و پیام‌رسانی ایشان از واقعه کربلا بی‌ارتباط با مأموریت خبرنگاران نیست.

وی افزود: این روزها روزهای حزن و اندوه مسلمانان است، جنایات رژیم صهیونیستی نه تنها مسلمانان بلکه دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده است، راهپیمایی باشکوه روز گذشته در تایباد با حضور اقشار مختلف مردم شایسته تقدیر است.

فرمانده سپاه ناحیه تایباد با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج امید ملت ایران» است، گفت: وقتی به مأموریت بسیج و نگاه عمیق حضرت امام خمینی (ره) دقت می‌کنیم، می‌بینیم بسیج امیدبخش مظلومان است؛ آنچه امروز به اسم هسته‌های مقاومت شناخته می‌شود برگرفته از بسیج مستضعفین و فرمان راحل است.

شمس گفت: امام خمینی (ره) بسیج را شجره طیبه و برگرفته از قیام اباعبدالله الحسین (ع) است و مأموریت بسیج «کل یوم عاشورا و کل الارض کربلا» است. بسیجیان در امتداد عاشورا هستند؛ شاخه‌های بسیج امروز در سراسر جهان اسلام منتشر شده است و میوه‌های این درخت شهدایی هستند که با خون خود اسلام را یاری می‌کنند.

وی مأموریت بسیج را طیف گسترده‌ای از خدمات برشمرد و گفت: امروز چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین است و این یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که باید از آن پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه تایباد ادامه داد: در هفته بسیج مستضعفین که از دوشنبه آغاز می‌شود؛ ۱۲۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده است. قرارگاه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برنامه‌هایی با تمرکز به موضوع شهدا تدارک دیده است که چهار یادواره شهدا، دو آبروی محلی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجتماعی، تجلیل از پیشکسوتان مبلغ تسنن و تشیع، دیدار با ائمه جمعه، نشست‌های روشنگری در دانشگاه‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

شمس با اشاره به قرارگاه محرومیت‌زدایی بسیج یادآور شد: خدمت به مردم بالاترین خدمت است و در این هفته مشکلات روستاهای شهرستان با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی بررسی خواهد شد. همچنین اعزام گروه‌های جهادی و بهداشتی، اهدای بسته‌های آموزشی، افتتاح مرکز روانشناسی در درمانگاه نبی‌اکرم (ص)، افتتاح پنج باب خانه مربوط به نیازمندان در روستاها و برگزاری میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه از برنامه‌های این قرارگاه در هفته بسیج است.

وی در خصوص اهمیت انتخابات مجلس دوازدهم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ۴ اصل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت تاکید دارند، توصیه رهبری انقلاب بر امر مشارکت نشان از اشراف ایشان بر اهداف پلید دشمنان است. سپاه و بسیج در همه انتخابات‌ها فقط به روشنگری در خصوص شاخصه‌ها و ملاک‌های مد نظر معظم له می‌پردازد.

فرمانده سپاه ناحیه تایباد ابراز داشت: مردم‌سالاری دینی یعنی مردم سرنوشت خود را رقم می‌زنند و این از افتخارات نظام مقدس اسلامی است، ما در مجموعه بسیج تشویق به مشارکت و روشنگری را دنبال می‌کنیم و مردم خود مصداق خود را انتخاب و به آن رأی می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها