فرمانده سپاه ناحیه جغتای خبر داد؛

اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و حمایتی همزمان با هفته دفاع مقدس در جغتای

سرهنگ رامشینی از اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی، عمرانی و حمایتی در شهرستان جغتای به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ - 20November 2023

اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و حمایتی همزمان با هفته دفاع مقدس در جغتایبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «محمد رامشینی» فرمانده سپاه ناحیه جغتای در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در محل سپاه شهرستان برگزارشد، اظهار داشت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران» است از ۲۹ آبان با مراسم عطرافشانی مزار پنج شهید گمنام آغاز می‌شود.

وی افزود: از مهمترین برنامه هفته بسیج می‌توان به افتتاح ساختمان پایگاه بسیج مسجد امام سجاد (ع) با نام شهید محمد جغتایی و کتابخانه شهید آوینی این مسجد، توزیع ۴۲ سری جهیزیه، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری کلاس‌های آموزشی مدیریت مزارع در زمستان توسط کشاورزان و باغداران شهرستان، برپایی کارگاه‌های آموزشی تولید و محتوی در فضای مجازی، برگزاری یادواره شهدا و مراسم آبروی محله، پویش قهرمان شهیدم با هدف معرفی شهدای شهرستان و همایش اقتدار بسیج اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه جغتای تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم شهرستان که برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به محرومان و در راستای محرومیت‌زدایی انجام خواهد شد تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) است. این قرارگاه با تشکیل کارگروه‌های مختلف و مورد نیاز شهرستان سعی دارد تا همانند قرارگاه حضرت خاتم الانبیاء (ص)، ولی در مقیاس کوچک شهرستانی هرچه بیشتر و بهتر به محرومان خدمت‌رسانی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار