نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی:

بسیج همیشه آماده فداکاری و تلاش است

«سلیمی» گفت: بسیج مکتبی انسان‌ساز است که بر حسب نیاز پا به میدان می‌گذارد و همیشه آماده فداکاری و تلاش است.
کد خبر: ۶۳۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ - 21November 2023

بسیج همیشه آماده فداکاری و تلاش استبه گزارش خبرنگار دفا‌ع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج مأوای دلدادگان، محفل عاشقان، یک فرهنگ و اعتقاد است.

وی افزود: فرهنگی که سرتا پای آن را شمیم معطر اخلاص فرا گرفته است که برای همه مکان‌ها، زمان‌ها و همه اقشار مختلف مردم است.

سلیمی گفت: محفل بسیج یک محفل گسترده است که همگان را به‌سوی خود فرا می‌خواند و هر کسی که دل در گرو اسلام ناب دارد و برای کاری مجاهدانه تلاش می‌کند، بسیجی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی مرد میدان‌های سخت است که از قله‌ها و دره‌ها هراسی ندارد و پیوسته نگاهش به قله‌ها است که برای رسیدن به قله همه تلاش خود را انجام می‌دهد. بسیج مکتبی انسان‌ساز است که بر حسب نیاز پا به میدان می‌گذارد و همیشه آماده فداکاری و تلاش است.

این مسئول عنوان کرد: بسیجی نیرویی که برای جان‌فشانی، فداکاری و انجام وظیفه به میدان آمده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیجی فردی خود ساخته که دارای بصیرت فوق العاده‌ای است و نمی‌توان او را در یک نقطه و فعالیت حصر کرد و پیوسته میدان‌های مختلف را با نگاه تیز بین خود رصد می‌کند و به تکلیف شرعی خود را عمل می‌کند.

سلیمی تصریح کرد: بسیج همان محفلی است که حاضر در میدان تاریخ برای انجام تکلیف و شکستن هیمنه استکبار کنار هم جمع شده‌اند.

وی بیان داشت: بسیجی نیرویی است که توانست قدرت پوشالی استکبار را به چالش بکشاند و طرح نوعی در تاریخ ایجاد کرده است که پیش از گذشته به بسیج و بسیجیان نیاز داریم و درود می‌فرستیم به بسیجیان خالص که همواره بدون هیچ چشم داشتی در همه عرصه‌ها برای دفاع از اسلام ناب همیشه در میدان حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار