وصیت‌نامه شهید «عبدالله ناظری»؛

برادرانم! خادم اسلام و انقلاب باشید

شهید «عبدالله ناظری» در وصیت‌نامه‌اش است: برادرانم! خادم اسلام و انقلاب باشید و سلاح افتاده شهدا را بردارید.
کد خبر: ۶۳۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۲ - 25November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «عبدالله ناظری» بیست و پنجم اسفند ۱۳۴۹ در روستای دیز قشلاق شاهرود از توابع شهرستان خلخال به دنیا آمد. دانش آموز دوم راهنمایی بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. پنجم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه، در عملیات کربلای ۵ بر اثر اصابت ترکش به سرش شهید شد. مزار وی در زادگاهش واقع است.

فرازی از وصیت‌نامه شهید عبدالله ناظری

بسم الله الرحمن الرحیم

ملتى که شهادت براى او سعادت است پیروز است

جنگ جنگ تا رفع فتنه

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله.

شهادت مى دهم جز الله خداوندى نیست یگانه هستى بخش جهان فاطر سماوات و الارض است و سپاس خداوندى که در رحمت جهاد با کفر را به روى ما گشود و به ما هستى بخشید تا جان خود را نثار مکتبمان نماییم.

درود بر پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) که چگونه زیستن را به ما آموخت و درود بر فرزند شهیدش حسین بن على (ع) که چگونه رفتن را به ما آموخت.

درود بر شهیدان تاریخ پرفراز و نشیب اسلام و ایران اسلامى که براى استقرار مکتب تشیع سرخ علوى و تمامیت ارض خود و جهاد نمودند و تن به ذلت و خوارى ندادند و با خون خویش وضو ساختند و بر سجاده خاک به نماز ایستادند.

درود بر امام خمینى این نور تابیده بر زمین و این روح خروشان امت که با قیام پیامبرگونه اش ما را به خویشتن اسلام بازگرداند و از اسارت چند صد ساله طاغوت رهایى بخشید و مى رود تا پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله را بر بلندترین قله گیتى به اهتزاز در آورد.

پروردگارا معبودا دشمنان به سراغمان آمده اند و به کشور اسلامى مان تجاوز کرده اند تا ما را از دعا و صدا کردنت و از اجراى احکام و فرامین آسمانى تو باز دارند و محرومان سازند و از زحمت گسترده وعده‌اى که در قرآن داده‌اى «و نرید ان نمن على الذین استضعفوا فى الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین» ناامیدتان سازند پس به فضل تو بپا خاسته و بر علیه‌شان قیام کردیم و با رهبرى پیامبرگونه حسین زمان خمینى بت شکن خود را آماده هر گونه جان بازى و مبارزه کرده ایم و به مظلومیت شهداى صدر اسلام و کربلاى خونین حسین بن على (ع) و شهداى و شما اى برادرانم خادم اسلام و انقلاب باشید و سلاح افتاده شهدا را بردارید و راهشان را ادامه دهید و پشتیبان اسلام و امام انقلاب اسلامى باشید و در آخر متذکر مى شوم که در دعاهایتان امام را فراموش نکنید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار