فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

شهدا با تقدیم جان خود سربلندی، افتخار و امنیت را به ارمغان آوردند

سردار «گشتاسبی» با بیان اینکه امام (ره) با آن هوشمندی، هوشیاری و اخلاصی که از خود نشان دادند، راه این انقلاب و اسلام عزیز را هموار کردند، گفت: شهدای سرافراز با تقدیم جان خود برکت، سربلندی، افتخار، امنیت و آسایش کنونی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۶۳۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ - 21November 2023

شهدا با تقدیم جان خود برکت، سربلندی، افتخار و امنیت را به ارمغان آوردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در یادواره شهدای امنیت شهرستان کامیاران که به مناسبت اولین سالگرد شهید «رضا آذربار» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، انقلاب اسلامی را درخت تنومندی عنوان کرد و پ اظهار داشت: به برکت خون پاک شهدا امروز انقلاب اسلامی بر قله‌های رفیع ایستاده و هر روز شاهد موفقیت های بیشتر هستیم.

وی افزود: امروز خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران کمترین توقع را از نظام اسلامی داشته و حرف و هدف تمام این خانواده‌ها این است که این نظام و این مسیر نورانی و الهی مسیر خود را طی کند.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با عنایت خدای متعال و به برکت رهبری امام راحل (ره) و تدابیر حکیمانه و ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی ملت بزرگ ایران، همواره در حال رشد و توسعه همه جانبه است.

وی بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: امروز همه ما ایمان و باور داریم که امام راحل (ره) با آن هوشمندی، هوشیاری و اخلاصی که از خود نشان دادند، راه این انقلاب و اسلام عزیز را هموار کردند و همه ما نیز برای حفظ این مسیر الهی و نورانی هم قسم و جانمان را می‌دهیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: شهدای سرافراز با تقدیم جان خود برکت، سربلندی، افتخار، امنیت و آسایش کنونی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه همه ما محتاج به حضور در مجلس شهدا هستیم، افزود: شهدا و خانواده‌های آن‌ها نیازی به برگزاری یادواره ندارند، بلکه ما به آن نیازمندیم تا این حرمت و ارزش‌ها را از یاد نبریم. امروز افتخار می‌کنیم که فرزندانی را تقدیم انقلاب کرده‌ایم که نام و یاد آنان در جای جای کشور روشن و درخشان است.

این مسئول با بیان اینکه ما در عصر کنونی با دو فرهنگ متفاوت از هم در حال جهاد و مبارزه هستیم، گفت: یک فرهنگی به نام اسلام ناب محمدی که به دنبال حاکمیت ارزش‌های الهی و دینی است و در مقابل یک فرهنگ آمریکایی و غربی است که در حال مبارزه با اسلام ناب و ارزش‌های بشری است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ادامه داد: ما در انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و امروز به رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال مبارزه با فرهنگ منحط و نابود شده غربی هستیم.

به گفته وی از زمان ظهور انقلاب اسلامی شیطنت دنیای استکبار را برای ایجاد انحراف و سقوط انقلاب اسلامی از دشمنان خود می‌بینیم و امروز با هدایت مقام معظم رهبری ما در حال مجاهدت و تلاش برای رسیدن به قله رفیع فتح عالم و حاکمیت اسلام در جهان هستیم و آمریکایی‌ها و دنیای استکبار بار‌ها اذعان کرده که جمهوری اسلامی تمامی اهداف آنان را با شکست مواجه کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان عنوان کرد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها خبیث‌ترین کسانی هستند که بزرگترین جنایت‌ها را در عالم رقم می‌زنند، اما در مقابل جمهوری اسلامی در حال نشر فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه در برابر زورگویان آمریکا و دنیای غرب است که همواره آنان به دنبال فساد و بی بند و باری هستند.

وی افزود: امروز آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و کسانی که مدعی حقوق بشر هستند سخت‌ترین و وحشتاناکترین جنایات را در غزه انجام می‌دهند، اما سوال اینجاست کجا هستند کسانی که مدعی و به مردم تلقین می‌کردند که راه نجات ما در وابستگی به آمریکایی‌ها و استکبار است، چرا در برابر این همه جنایات سکوت کرده‌اند.

گشتاسبی ابراز داشت: امروز به فضل خدای متعال در جای جای جهان اسلام بیرق‌های برافراشته اسلام ناب در حال نمایان شدن است و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به خوبی می‌دادند که در چه باتلاق عظیمی گرفتار شده‌اند

این مسئول بیان کرد: اسرائیلی که فکر می‌کرد شعار از نیل تا فرات را رقم خواهد زد امروز در یک منطقه کوچک حصار عظیمی را دور خود ایجاد کرده و رزمندگان جبهه مقاومت با عملیات خود هیمنه پوشالی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را در هم شکستند. رزمندگان جبهه مقاومت از ۵ لایه و موانع مستحکم خطوط اسرائیلی‌ها عبور کرده و به گونه‌ای بر سر آن‌ها فرود آمدند که فرار را بر حضور خود ترجیح دادند.

گشتاسبی با بیان اینکه شهید سلیمانی کار‌های بزرگی را در جبهه مقاومت رقم زده که روز‌های خوبی را در آینده این محور مقاومت نیز خواهیم دید، تأکید کرد: جبهه مقاومت باید بماند و با ایستادگی و مبارزه کار را به فضل خدای متعال تمام کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: امروز مردم کردستان با افتخار در حمایت از انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور فعال دارند و در همه صحنه‌ها حضور فعال دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار