فرماندار شهرستان کامیاران:

نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اثرگذار و امیدآفرین است

«ثقفی‌نیا» گفت: بسیجیان همواره در جهت رسیدن به قله‌های رفیع عزت و افتخار تلاش‌های زیادی داشتند و حضور و نقش آن‌ها در عرصه‌های مختلف اثرگذار و امیدآفرین است.
کد خبر: ۶۳۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ - 21November 2023

نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اثرگذار و امیدآفرین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، یادواره شهدای امنیت شهرستان کامیاران به مناسبت اولین سالگرد شهید «رضا آذربار» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار و از خانواده گرانقدر شهید غلامرضا آذربار با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

«کیانوش ثقفی‌نیا» فرماندار شهرستان کامیاران این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج بسیاری از موفقیت‌های ایران اسلامی را مرهون همین قشر زحمت‌کش و مخلص دانست و اظهار داشت: بسیجیان همواره در جهت رسیدن به قله‌های رفیع عزت و افتخار تلاش‌های زیادی داشتند و حضور و نقش آن‌ها در عرصه‌های مختلف اثرگذار و امیدآفرین است.

وی به شعار هفته بسیج با عنوان «بسیج، امید ملت ایران» اشاره کرد و افزد: بی‌گمان اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه همچنان در کسب موفقیت‌ها اثرگذار و امید آفرین خواهد بود.

فرماندار شهرستان کامیاران در ادامه یادآور شد: یادواره‌های شهدا اقدامی ارزشمند و فرهنگی و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از تابلوی بلوار ۳۴ متری شهر کامیاران که بنام این شهید رضا آذربار مزین شده توسط مسئولان رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار