مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب مهمترین رسالت معلمان است

سردار «وحیدی» گفت: معلمان باید در عرصه جهاد تبیین و تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب و در تراز تمدن نوین اسلامی هر آنچه که در توان دارند انجام دهند.
کد خبر: ۶۳۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ - 22November 2023

تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب مهمترین رسالت معلمین است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار«جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز(چهارشنبه) در آئین استقبال از نودانشجو معلمان پردیس علامه طباطبایی اظهار داشت: شغل معلمی بسیار با ارزش و قابل افتخار است و همانطور که امام خمینی(ره) نیز فرموده‌اند معلمی شغل انبیاست.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج مهمترین فلسفه شکل گیری این نهاد مقدس را حفظ نظام، قدرت و اقتدار کشور عنوان کرد و افزود: حضرت امام (ره) از همان ایام پیروزی انقلاب چندین کار اساسی برای افزایش قدرت انقلاب اسلامی ایران انجام دادند که اولین آن تثبیت ارتش، دیگری تاسیس سپاه و سومین اقدام تشکیل بسیج بود.

سردار وحیدی با اشاره به نقش بسیج در جامعه اظهار داشت: امروز به حول قوه الهی بسیج با 22 قشر در عرصه های مختلف در رابطه با بقا و اعتلای نظام فعالیت می کند که از جمله آنها برقراری امنیت، محرومیت زدایی و کارهای فرهنگی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: در جنگ شناختی نیز بسیج هرآنچه که می تواند به وظیفه خود عمل می کند.

وی با بیان شاخصه های بسیج اولین شاخصه را پرچم داربودن بسیجیان در عرصه جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: لذا شما معلمین نیز بایستی در عرصه جهاد تبیین و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب و در تراز تمدن نوین اسلامی هرآنچه که در توان دارید انجام دهید.

سردار وحیدی در بخش دیگر سخنان خود عملیات طوفان القصی رزمندگان حماس را باعث شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا و اسرائیل در جهان دانست و گفت: پیروز نهایی این نبرد فلسطین است و مردم جهان با این عملیات قدرت محور مقاومت و اتحاد آنان را دیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: بدون تردید خون های به ناحق ریخته شده شهدای غزه رژیم غاصب اسرائیل را مضمحل خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها