نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

پیشرفت کشور مرهون تخصص و تعهد دانشمندان بسیجی است

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: انقلاب اسلامی با تکیه‌ بر ایمان بسیج و بسیجیان و تخصص و تعهد دانشمندان بسیجی، کشور را با علم و فناوری به‌پیش می‌برد.
کد خبر: ۶۳۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 24November 2023

شکست رژیم صهیونیستی از مجاهدان فلسطینی

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با سفارش همگان به تقوای الهی و با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار داشت: فتح‌الفتوح و همان تحول درونی در جان‌ها به‌وسیله امام راحل و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی در جان‌ها و باورها به وجود آمد و هرچه زمان می‌گذرد ما ثمره این میوه شیرین را مشاهده می‌کنیم.

وی عنوان کرد: این فتح‌الفتوح با گسترش انقلاب اسلامی از محدوده جغرافیای ایران اسلامی فراتر رفت و آن را به نام‌های حشدالشعبی، حزب‌الله، انصارالله، فاطمیون، زینبیون و… که دل‌بسته به اسلام و انقلاب اسلامی هستند، در جهان مشاهده می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: این تحول و انقلاب در جان‌ها و باورها ما را از آن روزهای تاریک و ظلمت به آنجا رسانده که روز هشت آذر به‌عنوان روز همبستگی جهانی با ملت مظلوم فلسطین نام‌گذاری شده است.

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اسلام و انقلاب اسلامی با تکیه‌ بر ایمان بسیج و بسیجیان و تخصص و تعهد دانشمندان بسیجی، کشور را با علم و فناوری به‌پیش می‌برد و خدمتگزاری بی‌منت ارائه می‌دهد، افزود: امام راحل و عارف که خود در خلوص و صفا بی‌نظیر و کم‌نظیر بود، می‌فرماید که «به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم، از خداوند می‌خواهم که مرا با بسیجیان محشور کند، افتخارم این است که خود یک بسیجی هستم».

وی افزود: آنهایی که نام بسیج به‌صورت رسمی یا غیررسمی در سابقه خود دارند و این مدال افتخار را به همراه خود دارند، توجه کنند که آن امام عارف در وجود بسیجیان ظرفیتی مشاهده کرده که این ظرفیت خلوص و صف می‌تواند بسیجیان را به قله‌های آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی برساند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی از اقشار مختلف جامعه و گسترش عدالت جز اهداف نظام جمهوری اسلامی است، گفت: این محرومیت‌زدایی و عدالت را مدیریت بسیجی می‌تواند رقم بزند. مدیریت بسیجی یعنی کوتاه‌کردن فرایندها، دوری از بازی‌های غیرضروری، کاهش هزینه‌ها و خدمات‌رسانی فراوان و باکیفیت، بی‌توجهی به منافع شخصی و توجه به ارزش‌های معنوی، عمل جهادی، نوآوری، خلاقیت، ابتکار.

حجت‌الاسلام شاهرخی تصریح کرد: مدیریت بسیجی همان مدیریتی است که در قالب بسیج سازندگی در کشور و استان مشاهده می‌کنیم؛ خدمات عمرانی، بهداشتی، آب کشاورزی، آشامیدنی، ساخت مسکن، تهیه جهیزیه، مدرسه‌سازی، فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی، اشتغال‌زایی و... .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، افزود: دولت وحشی و رژیم دیوانگان به دنبال این بود که وقایع سال ۱۹۴۸ را به وجود آورد، اما آنچه که ما الان مشاهده می‌کنیم، ابراز محبت، علاقه و حمایت ملت جهان از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین است و اعلام تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر قدس است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: این رژیم در میدان مبارزه با مجاهدان فلسطینی شکست‌خورده و کودکان و زنان و کهن‌سالان بی‌سلاح را به شهادت می‌رساند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه جنگی که امروز در فلسطین در جریان است، جنگ شیاطین خبیث عالم علیه مردم غزه است که انواع تجهیزات را علیه اسلام و محور مقاومت، ملت مظلوم فلسطین به کمک گرفته‌اند، عنوان کرد: یک طرف آمریکا و حامیانش و شیاطین خبیث هستند و یک طرف ملتی است که فقط خداوند متعال را دارد که بالاترین قدرت است و با مقاومتی که این مردم مظلوم می‌کنند خداوند آن‌چنان نصرتی را به‌موقع، به هنگام، مؤثر و ارزشمند نصیب آنها خواهد کرد که این تلخی‌ها به تاریخ سپرده خواهد شد و شیرینی نصرت الهی تمام این تلخی‌ها را از بین خواهد برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مقام معظم رهبری چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را برای مسئله انتخابات در پیش تعیین کردند که نیاز است این چهار راهبرد از سوی اساتید، فرهیختگان حوزه و دانشگاه در درون استان با دعوت از شخصیت‌های دانا و توانا تبیین و تشریح شوند، گفت: آثار و برکات مشارکت در انتخابات توضیح داده شود، الزامات رقابت سالم و رفاقت و اخلاق‌مداری در انتخابات توضیح داده شود.

امام جمعه خرم آباد تأکید کرد: کسانی که برای رسیدن به مقام حرص و طمع نشان می‌دهند، به هر وسیله غیرقانونی و حرام متوسل می‌شوند را باید به مردم و نسل جوان معرفی کرد. باید مؤلفه‌های انتخاب و انتخابات در تراز انقلاب اسلامی تبیین شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار