طی سخنانی؛

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله: «طوفان‌الاقصی» رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورد/ مقاومت به برکت خون شهدا پیروز خواهد شد

شیخ نعیم قاسم گفت: عملیات «طوفان‌الاقصی» در فلسطین اقدام بزرگی بود؛ اقدام پیروزمندانه‌ای که رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده و در آینده اثرات آن را بیشتر خواهیم داد.
کد خبر: ۶۳۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ - 26November 2023

عملیات «طوفان‌الاقصی» رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «شیخ نعیم قاسم» قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و استکبار جرأت تعرض به کشور لبنان را ندارند؛ کدام راه است که چنین قدرت بازدارندگی دارد. عملیات «طوفان الاقصی» در فلسطین اقدام بزرگی بود؛ اقدام پیروزمندانه‌ای که رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد و در آینده اثرات آن را بیشتر خواهیم دید.

نعیم قاسم با بیان اینکه حملات وحشی‌گرانه رژیم صهیوینستی که با کمک آمریکا انجام می‌شد، هیچ دستاوردی نداشت، گفت: آیا این پیروزی است که تمام تجهیزات نظامی را بیاورند و خانه‌ها را بر سر مردم بی‌گناه خراب کنند! کسی که این کار را می‌کند انسان بی‌ارزش و حقیری است که به زنان و کودکان هم رحم نمی‌کند.

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه وجهه رژیم صهیونیستی در تمام دنیا خراب شده است.، تصریح کرد: کمی صبر کنید و بعد از این جنگ خواهید دید که وجهه رژیم صهیونیستی در این جهان به اسفل السافلین رفته است که تا ۷۵ سالگی خود چنین چیزی را ندیده است. ضمن اینکه اثرات آن هم تا مدت‌ها باق خواهد ماند.

مطالب بیشتر:
**«طوفان‌الاقصی»؛ تغییر هندسه قدرت در میدان

**تحریف یهودیت؛ دین یا قومیت

**پیروزی کودکان غزه بر امپراطوری رسانه‌ای صهیونیست‌ها 

وی با تاکید بر اینکه مقاومت اسلامی به هوشیاری خود ادامه خواهد داد، بیان داشت: در عملیات «طوفان‌الاقصی» ملت مقاوم فلسطین با شجاعت فراوان در مقابل حملات و بمباران‌های بی امان صهیونیست‌ها ایستادند؛ این در حالی بود که رژیم صهیونیستی قصد داشت تا مردم را علیه مقاومت تحریک کند. اما مردم غزه از زیر آوار بیرون می‌آیند و می‌گویند ما با مقامت هستیم، ما پایدار و مقاوم هستیم. پس آیا چنین ملتی شکست می‌خورد؟ پاسخ خیر است. در واقع شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی شکست خورده است.

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به آزادی اسرای فلسطینی یادآور شد: اسیران فلسطینی آزاد شدند و مردم فلسطین جشن و شادی به راه انداختند. اما آن سوی میدان را هم ببینید، اسیران صهیونیست نیز آزاد شدند، اما وضعیت آنجا و واکنش‌ها را هم ببینید. اگر پایداری مقاومت نبود این تبادل صورت نمی‌گرفت و رژیم صهیونیستی این کار را نمی‌کرد. اما مقاومت اعلام کرد که آزادی اسرای اسرائیلی در برابر آزادی اسرای فلسطینی انجام خواهد شد.

وی استمرار جنگ را برای رژیم صهیونیستی غیرممکن دانست و گفت: این فرصتی مناسب برای رژیم صهیونیستی است که دست از وقاحت بردارد. در حال حاضر شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی با انجام این توافق عقب‌نشینی کرده است. آن‌ها توافق را امضاء کردند و دست از جنگ کشیدند و به میز مذاکره آمدند.

شیخ قاسم در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها برای توافق آتش‌بس اگر امروز اقدام کنند بهتر از فردا است، خاطرنشان ساخت: مقاومت به هیچ عنوان تضعیف نشده و همیشه و در تمامی زمان‌ها آماده مقابله است. مقاومت حتما در این جنگ پیروز خواهد شد.

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: ما در لبنان در کنار مقاومت اسلامی فلسطین هستیم و یمن و عراق هم در کنار گروه‌های مقاومت فلسطین خواهند بود. ضمن اینکه همچنان به اقدام مبتکرانه مقاومت فلسطین افتخار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مقاومت بسیار قوی، قدرتمند و پایدار است، تصریح کرد: امروز مردم گردآگرد مقاومت هستند و به آن کمک می‌کنند. مقاومت تصمیم‌گیری، اراده و عظیمت دارد و اراده آن بر آن است که در میدان بماند. مقاومت در دهه‌های گذشته پیروزی‌هایی در فلسطین، لبنان و منطقه داشته که این‌ها پشتوانه آن است.

نعیم قاسم عملیات «طوفان‌الاقصی» دستاورد بزرگی بود که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند پیامد‌های آن را تحمل کند، گفت: امروز مقاومت گزینه ما برای آزادسازی قدس، غزه و فلسطین است. همچنین مقاومت یکی از گزینه‌های اصلی ما برای آزادسازی اراضی اشغالی لبنان و تمام منطقه از این غده سرطانی است.

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان عنوان کرد: ما به عقب بازنمی‌‎گردیم و تصمیم گرفته‌ایم در این مسیر حرکت کنیم و ان شاءالله حرکت خواهیم کرد و به برکت خون شهدا به پیروزی خواهیم رسید.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار