مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای امدادگر خراسان رضوی در ایام فاطمیه

ذاکریان از برگزاری یادواره شهدای امدادگر خراسان رضوی در دی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ - 27November 2023

برگزاری یادواره شهدای امدادگر خراسان رضوی در ایام فاطمیهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «محسن ذاکریان» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی امروز (دوشنبه) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

محسن ذاکریان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان خراسان رضوی اظهار داشت: طی سه ماه اخیر برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری این یادواره که در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در دیماه برگزار می‌شود جزو ماموریت‌های اولویت‌دار جمعیت هلال احمر استان بوده است.

وی افزود: بحمدالله برگزاری یادواره شهدای امدادگر خراسان رضوی زمینه‌ساز برگزاری کنگره ملی شهدای امدادگر در اردیبهشت سال آینده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس بواسطه هم‌نفس بودن امدادگران جمعیت هلال احمر با مجروحین و ارتباط آن‌ها با آزادگان و خانواده شهدا درخشان‌ترین دوران فعالیت جمعیت هلال احمر در طول یک قرن اخیر بوده است.

این مسئول ابراز داشت: از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا دهه هشتاد جمعیت هلال احمر متولی شیرخوارگاه‌ها بوده است که چهار شهید جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در شیرخوارگاه‌ استان رشد و پرورش یافتند و به جبهه اعزام شدند و به فیض شهادت نائل آمدند که این شهدا بهترین سندهای امیدآفرینی و امیدبخشی به جامعه هستند.

ذاکریان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اقدامات فرهنگی و هنری که به منظور غنی‌بخشی به یادواره شهدای امدادگر استان انجام گرفته، پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به میزبانی جمعیت هلال احمر استان از شهید گمنام دفاع مقدس گفت: عملیات عمرانی احداث یادمان شهید گمنام مجتمع فرهنگی آموزشی شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر در مشهد بحمدالله پیشرفت خوبی داشته و ان‌شاءالله همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها در مراسم با شکوهی پیکر مطهر این شهید گمنام در این مجمتع به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها