فرماندار ملایر:

گرایش روزافزون به قرآن در جهان حاکی از پیروزی مقاومت اسلامی است

«اسماعیلی» گفت: گرایش روزافزون به قرآن در جهان حاکی از پیروزی مقاومت اسلامی و طوفان الاقصی است و یقینا این مقدمه‌ای بر پایان رژیم جعلی اسرائیل است.
کد خبر: ۶۳۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴ - 27November 2023

گرایش روزافزون به قرآن در جهان حاکی از پیروزی مقاومت اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در نشست بصیرتی هفته بسیج در جمع دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شهرستان ملایر با اشاره به تغییر معادلات شرق و غرب عالم با تاثیر پذیری از انقلاب اسلامی مردم ایران، اظهار داشت: مقاومت اسلامی در جریان طوفان الاقصی یک انقلاب جهانی فرهنگی را پایه‌ریزی کرد که باعث شده امروز در میدان‌های اصلی شهر‌های بزرگ آمریکا و اروپا مردم نفرت خود را از صهیونیست‌ها فریاد می‌زنند.

وی افزود: جریان مقاومت اسلامی با همه موفقیت‌های بزرگش نمک گیر سفره مکتب و گفتمان بسیج است و خورشید آزادگی در تمام جهان طلوع کرده است.

فرماندار ملایر عنوان کرد: اگر تنها ده درصد از فتنه ترکیبی سال گذشته در هر کشوری جز ایران اسلامی رخ می‌داد رژیم سیاسی قطعا ساقط می‌شد، لکن ملت بصیر و فهمیم ایران اجازه جولان ضدانقلاب را ندادند و مثل همیشه با استواری خود چشم جهان را خیره ساختند و امسال نیز با شرکت پرشور در انتخابات بار دیگر قدرت و عظمت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی در پایان متذکر شد: گرایش روزافزون به قرآن در جهان حاکی از پیروزی مقاومت اسلامی و طوفان الاقصی است و یقینا این مقدمه‌ای بر پایان رژیم جعلی اسرائیل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار