در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: آشکار شدن چهره واقعی غربی‌ها و صهیونیست‌ها در جنگ غزه/ پیروزی از آنِ جبهه مقاومت است

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با بیان اینکه چهره واقعی غربی‌ها و صهیونیست‌ها در جنگ غزه برای همگان آشکار شده است، گفت: صهیونیست‌های جنایتکار علی‌رغم برخورداری از حمایت‌های غرب، هیچ دستاوردی در غزه نداشتند.
کد خبر: ۶۳۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹ - 30November 2023

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفتحجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره آتش‌بس در غزه و شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی مقابل نیرو‌های مقاومت اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی پوشالی بودن هیمنه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به خوبی نشان داد.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با بیان اینکه نیرو‌های مقاومت فلسطین دارای توانمندی‌های بالایی هستند، افزود: مردم مظلوم و بی‌گناه غزه در مقابل صهیونیست‌های جنایتکار به خوبی مقاومت کردند و این رژیم کودک‌کش ناچار به عقب‌نشینی شد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی دچار شکست غیرقابل ترمیم شده است، گفت: صهیونیست‌های جنایتکار علی‌رغم برخورداری از حمایت‌های آمریکا و غربی‌ها، هیچ دستاوردی در غزه نداشتند و ناچار به عقب‌نشینی و شکست در برابر تنها یکی از گروه‌های مقاومت فلسطین شدند.

وی با بیان اینکه چهره واقعی غربی‌ها و صهیونیست‌ها در جنگ غزه برای همگان آشکار شده است، تأکید کرد: قطعاً جبهه مقاومت همچون همیشه پیروزِ نبرد در سرزمین‌های اشغالی است و ان شاءالله به‌زودی شاهد آزادی کامل فلسطین خواهیم بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار