در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: جشنواره «افتخار من» گامی در جهت پیوند پیشکسوتان دفاع مقدس با نوجوانان

سرهنگ شایان گفت: جشنواره ملی «افتخار من» گامی در جهت تحقق توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر برقراری ارتباط پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با نوجوانان و جوانان است.
کد خبر: ۶۳۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ - 29November 2023

مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: جشنواره «افتخار من» گامی در جهت پیوند پیشکسوتان دفاع مقدس با نوجوانانسرهنگ پاسدار «جواد شایان» مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان مرحله استانی جشنواره ملی «افتخار من» با هدف برقراری ارتباط پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس با نسل جوان در دستور کار مدیریت پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان قرار گرفت.

وی افزود: همسران، فرزندان، نوادگان و بستگان سببی و نسبی جامعه پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و همچنین جامعه ایثارگری می‌توانند خاطرات رزمندگان، زنان رزمنده، زنان فعال در ستاد پشتیبانی جنگ، جامعه پزشکی دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا می‌توانند آثار خود پس از ضبط تا بیستم آذر به پست الکترونیک kh.razavi.defa@gmail.com و یا از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۶۶۸۸۸۴۵۲ به دبیرخانه استانی جشنواره ملی افتخار من ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۴۴۰۵۰۱ تماس حاصل کنند.

مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: مرحله استانی جشنواره ملی افتخار من از نهم دی سال جاری تا شانزدهم دی برگزار می‌شود و آثار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و به منتخبین جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

شایان در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره تصریح کرد: آثار ارسالی می‌بایست شامل فیلم کوتاه سه تا پنج دقیقه‌ای، فایل صوتی سه تا پنج دقیقه‌ای، یک یا چند عکس نوشته مرتبط با دفاع مقدس و خاطره از پیشکسوت باشد.

وی بیان داشت: باتوجه به اهمیت این موضوع و ارتباط آن با دانش‌آموزان با هماهنگی که با اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شده قرار است از ظرفیت شبکه شاد به منظور اطلاع‌رسانی‌ به دانش‌آموزان جهت شرکت در این جشنواره استفاده شود.

مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: برای شرکت جامعنه پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و ایثارگران استان پوستر جشنواره ملی افتخار من جهت حضور جامعه هدف اداره‌کل آموزش و پرورش استان، صدا وسیما، ارتش، سپاه و فراجا در این جشنواره آماده و ارسال شده است. همچنین کمیته داخلی اجرایی جشنواره استانی افتخار من تشکیل شده و وظایف مشخص و تقسیم کار شده و تیزر تبلیغاتی این جشنواره بومی‌سازی شده و در گروه‌های اجتماعی بارگذاری شده است.

وی در پایان از نوجوانان و جوانان خراسان رضوی دعوت کرد با حضور اثرگذار خود در جشنواره افتخار من و ارسال آثار فاخر به غنی این جشنواره بیفزاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار