مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات:

فعالیت‌های فرهنگی مسیر جهاد تبیین را هموار می‌کند

بادپا گفت: مسیر جهاد تببین از فرهنگ می‌گذرد؛ بر همین اساس فعالیت‌های فرهنگی، اصل جهاد تبیین، اصل غیرتمندی و اصل جوانمردی است.
کد خبر: ۶۳۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ - 30November 2023

فعالیت‌های فرهنگی مسیر جهاد تبیین را هموار می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مهدی بادپا» مدیرکل امور پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانشگاهی «شهید غیرت» که روز گذشته در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، اظهار داشت: شهید الداغی، اسطوره غیرت و جوانمردی در عصر تهاجم فرهنگی است و وظیفه ما دانشگاهیان، حفظ و ترویج فرهنگی است که آن بزرگوار جان ارزشمندش را برای حفظ آن فدا کرد.

وی افزود: فتنه سال گذشته پس از چندین سال جنگ شناختی و با برنامه‌ریزی قبلی دشمن انجام شد، که خون پاک شهید الداغی و شهدای این ناآرامی‌ها، سیلی محکمی بر گوش کودتاچیان مخملی آمریکا و دشمنان ایران اسلامی بود.

مدیرکل امور پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات گفت: در واقع رشادت‌ و جوانمردی‌های همین جوانان بود که فتنه دشمنان ایران اسلامی را ناکام گذاشت.

بادپا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ماه مبارک رمضان با تشکل‌ها، ابراز داشت: معظم له در این دیدار به دانشجویان توصیه کردند سیره شهدا را مطالعه و با زندگی آنان آشنا شوند.

وی تاکید کرد: مسیر جهاد تببین از فرهنگ می‌گذرد؛ بر همین اساس فعالیت‌های فرهنگی، اصل جهاد تبیین، اصل غیرتمندی و اصل جوانمردی است.

در این جشنواره «نشان عالی سربداران» به مادر شهید الداغی اهدا شد.

این جشنواره ملی با رویکرد شعر و رویداد رسانه‌ای و با مشارکت نهادهای فرهنگی شهرستان سبزوار و ۳۰ دانشگاه کشور برپا شده، که در مجموع ۲۰۲ اثر هنری در حوزه‌های مختلف شعر، ادبیات داستانی، نقاشی، پوستر و پادکست به این دبیرخانه این رویداد ارسال شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار