فرمانده انتظامی شهرستان نائین:

کشف محموله ۸ میلیاردی سوخت قاچاق در اصفهان

سرهنگ کیان‌مهر از کشف ۳۳ هزار لیتر نفت گاز خارج از شبکه توزیع و قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸ - 29November 2023

کشف محموله ۸ میلیاردی سوخت قاچاق در اصفهانبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «هادی کیان‌مهر» فرمانده ‌انتظامی نائین اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

سرهنگ کیان‌مهر با بیان اینکه راننده خودرو هیچ گونه مدرک معتبر و قانونی برای حمل بار خود نداشت افزود: در بازرسی صورت گرفته 33 هزار لیتر سوخت از نوع نفت گاز که به صورت خارج از شبکه توزیع و قاچاق حمل و راننده قصد خروج آن از کشور را داشت کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان نایین ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 8 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان کالا، سوخت و مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار