استاندار مازندران:

بیش از ۹۷ واحد صنعتی با حمایت دولت به چرخه تولید بازگشتند

«حسینی پور» با بیان اینکه رشد سرانه مصرف کاغذ نشان از رشد سرانه فرهنگی کشور دارد و گفت: بیش از ۹۷ واحد صنعتی با حمایت دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۶۳۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ - 01December 2023

بیش از ۹۷ واحد صنعتی با حمایت دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشتندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران در آئین خودکفایی در تولید کاغذ مورد نیاز کتب درسی که با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۴۰ شهید دوران دفاع مقدس استان با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون و مرهون ایثار و ازخودگذشتکی شهدا هستیم، اظهار داشت: تولید کنندگان ایرانی با تأسی از ایثار شهدا که جان خود را برای حفظ کیان این مرز و بوم تقدیم انقلاب اسلامی کردند در خط مقدم تولید و شکستن تحریم‌های ظاالمان استکبار جهانی هستند.

وی با بیان اینکه بحرانی که در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در کشور رخ داد توجه‌ای به بحث تولید کاغذ نشد بلکه واردات کاغذ را با بهره گیری از ارز دولتی پی گرفتند، افزود: بیش از ۹۷ واحد صنعتی با حمایت دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشتند.

حسینی پور ضمن قدردانی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و بانک ملی برای حمایت از چوب و کاغذ مازندران، گفت: همت والای کارگران و مهندسین چوب و کاغذ مازندران برای مقاومت در حفظ خط تولید کاغذ در مازندران نیز شایسته تحسیین است.

وی با بیان اینکه بعد از ۲۶ سال دستور به زمین مانده رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه تولید کاغذ ایرانی به همت چوب و کاغذ مازندران محقق شد و در امر تامین کاغذ مورد نیاز کتب درسی دانش آموزان ایرانی خودکفا شده‌ایم، ادامه داد: تمامی دستورات به زمین مانده به همت رئیس دولت سیزدهم در مسیر اقدام و اجراست.

حسینی پور به فراز و نشیب‌های تولید کاغذ در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند استانی که جنگل و دریا دارد نباید فقیر باشد در راستای تحقق این منویات معظم له بیش از یک میلیارد اصله نهال تا پایان دولت سیزدهم در استان غرس خواهیم کرد تا مواد اولیه چوب و کاغذ مازندران به موقع تامین شود.

وی با بیان اینکه رشد سرانه مصرف کاغذ نشان از رشد سرانه فرهنگی کشور دارد، بیان کرد: بانک ملی از طرف رئیس دولت سیزدهم برای خودکفایی کاغذ ایرانی ماموریت گرفتند و خداوند متعال را شاکریم با همراهی بانک ملی به درستی در ریل گذاری دولت برای تامین کاغذ ایرانی قرار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار