یادداشت/ پوریا کریم‌پور

شیشه تَرک خورده عمر یک رژیم

صهیونیست‌ها تا زمانی که حماس را نابود نکنند دست از جنایت بر نمی‌دارند، البته این خوابی است که هیچ‌گاه تعبیر نمی‌شود، زیرا، خداوند متعال پیروزی را به مومنانی وعده داده است که در مسیر حق گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۶۳۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۲ - 03December 2023

شیشه عمر رژیم خون‌آشام ترک خورده استگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- پوریا کریم‌پور؛ کشتار، جنایت، نسل‌کشی، فاجعه انسانی، قتل‌‌عام کودکان و .... واژگانی با بار معنایی سنگین هستند که هر انسان آزاده‌ای را آزرده‌خاطر می‌کند، اما طی دو ماه گذشته که شاهد بودیم رژیم صهیونیستی با حمایت همه‌جانبه دولت آمریکا این واژگان را به منصه ظهور رساند،  جامعه جهانی و سازمان ملل متحد امروز نسبت به این واژگان بی‌حس و بی‌اهمیت شده‌اند.

رژیم خون‌آشام اسرائیل مجدداً حملات به غیر نظامیان و افراد بی‌دفاع در غزه را از سر گرفته و تا امروز بیش از ۲۰۰ نفر را به شهادت رسانده‌ است، البته که دیگر خیلی تفاوتی ندارد، چراکه جنایات هولناک صهیونیست‌ها به قدری با انفعال مراجع بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر مواجه شد که امروز دیگر کشتار روزانه کودکان و زنان برای مردم دنیا عادی تلقی می‌شود.

اساتید حقوق بین‌الملل که موجودیت دانش خود را با نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در خطر می‌بینند. دیگر توان علمی برای ممناعت از شقی‌ترین جنایت تاریخ بشریت ندارند و قواعد بین‌الملل را بی‌خاصیت و ناکارآمد می‌دانند. بر همین اساس سوال بزرگ همه آزادگان جهان از دولتمردان خود این است که جنگ نابرابر علیه مردم غزه چه زمانی قرار است پایان یابد؟

به طور دقیق نمی‌توان از سرگیری حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را ناشی از چه چیزی عنوان کرد، برخی با طرح این ادعا که بنیامین نتانیاهو که حیات سیاسی خود را با قطعی شدن آتش‌بس پایان یافته می‌داند و به همین دلیل از سرگیری حملات را آغاز کرده است مدعی‌اند که نخست‌وزیر مجنون رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که با کسب یک موفقیت نظامی از بحران‌های سیاسی موجود در سرزمین‌های اشغالی ممانعت کند.

عده‌ای دیگر مدعی‌اند که طرح کریدور عرب_مد که توسط کارتل‌های بزرگ صهیونیستی و با مشارکت کشورهایی همچون آمریکا، یونان، هند، عربستان سعودی و امارات قرار بود مورد بهره‌برداری قرار بگیرد، با عملیات طوفان الاقصی عملاً از دستور کار همه کشورها خارج شده است و رژیم صهیونیسیتی برای کسب قدرت و ثروت بیشتر درصدد است به هر طریق ممکن حماس را از بین ببرد و طرح از دستور کار خارج شده را به منصه ظهور برساند.

عده‌ای دیگر نیز علت از سرگیری حملات را مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی به اروپا و دیگر مناطق جهان می‌دانند و مدعی‌اند که این نبرد، نبرد بین موجودیت دو طرف است و به عبارتی اگر رژیم صهیونیستی نتواند حماس را از بین ببرد، قطعاً شیشه ترک برداشته عمر رژیم صهیونیستی به طور کامل می‌شکند و همگان پایان کار این رژیم جعلی را شاهد خواهند بود، به همین دلیل صهیونیست‌ها تا زمانی که حماس را نابود نکنند دست از جنایت بر نمی‌دارند، البته این خوابی است که هیچ‌گاه تعبیر نمی‌شود، زیرا، خداوند متعال پیروزی را به مومنانی که در مسیر حق گام برمی‌دارند، وعده داده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار