جانشین بسیج اساتید استان مرکزی:

بسیج اساتید یک تشکل متعهد و مجاهد است

آقامحمدی گفت: بسیج اساتید یک تشکل گسترده و فراگیر علمی و یک شبکه متخصص، متعهد و مجاهد است که بی‌شک در عرصه جهاد علمی می‌تواند سهم مهمی داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ - 02December 2023

بسیج اساتید نیز یک تشکل متعهد و مجاهد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «محمدعلی آقامحمدی» جانشین بسیج اساتید استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی از بسیج این است كه بتواند در مسیر جهاد علمی و مجاهدت عالمانه گام‌های استواری بردارد.

آقامحمدی گفت: بسیج اساتید نیز یک تشکل گسترده و فراگیر علمی و یک شبکه متخصص، متعهد و مجاهد است که بی‌شک در عرصه جهاد علمی می‌تواند سهم مهمی داشته باشد. در این راستا همزمان با هفته بسیج برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و بازدید از واحدهای تولیدی در سطح استان و کشور برگزار شد.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین برنامه اجرایی بسیج اساتید برگزاری جلسات «جهاد تبیین» در مساجد و دانشگاه‌ها بوده است. یکی از کارهای مهمی که باید توسط اساتید در شرایط کنونی جامعه انجام شود، پاسخ به شبهات ذهنی دانشجویان است که جلسات جهاد تبیین با این نگاه در سطح دانشگاه‌ها برای اساتید و دانشجویان برگزار شده است.

جانشین بسیج اساتید استان مرکزی تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید متعهد و توانمند جلساتی را نیز در سطح مساجد استان برگزار کردیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت مساجد به عنوان یک پایگاه تبلیغی و فرهنگی بهره بگیریم.

این مسئول به شاخص‌ترین برنامه اجرایی سازمان بسیج اساتید استان مرکزی در هفته بسیج اشاره و گفت: نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور با سخنرانی حجت‌الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضائیه بود که همزمان در دانشگاه‌های ساوه، دلیجان، اراک و تفرش برگزار شد و هر یک از این دانشگاه‌ها در کنار این نشست برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک و اجرایی کردند.

آقامحمدی گفت: تعیین کمیته‌های علمی و اجرایی و شروع به کار این جشنواره همزمان با هفته بسیج رقم خورد و اساتید محصولات علمی خود را به این جشنواره ارسال کردند که باتوجه به آثار دریافتی استقبال خوبی از آن شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار