مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر:

ساماندهی املاک بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور آغاز شده است

بوستان‌احمدی گفت: برنامه ساماندهی املاک بنیاد شهید و امور ایثارگران را در سراسر کشور آغاز کرده‌ایم.
کد خبر: ۶۳۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ - 02December 2023

ساماندهی املاک بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور آغاز شده استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «وحید بوستان‌احمدی» مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر در خصوص مهمترین اقدامات این سازمان، اظهار داشت: سازمان اموال و املاک کوثر در راستای تدابیر ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، طی سال گذشته با تغییر ماموریت از فروش صرف، به بحث مسکن، مشارکت در ساخت و مولدسازی، تغییر رویکرد داده است.

بوستان‌احمدی با اشاره به اینکه سازمان اموال و املاک کوثر طی دو سال گذشته برنامه ساماندهی املاک بنیاد شهید و امور ایثارگران را در سراسر کشور آغاز کرده، تاکید کرد: در این راستا پس از اخذ مجوز از بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز، اقدام به خرید ۳۰ رقبه ملک و احداث، تعمیر و بازسازی ساختمان‌های اداری در ۱۱ استان و اجاره ملک در ۱۳ استان کردیم.

وی ضمن بیان مطلب فوق ادامه داد: هم اکنون نیز با برگزاری جلسات متعدد با مراکز بنیاد استان‌های سراسر کشور از جمله فارس، خراسان رضوی، ایلام، کرمانشاه، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، اصفهان، البرز، زنجان، گلستان، گیلان، مازندران، سمنان، مرکزی و کهگلویه و بویر احمد، مطالبات مورد نظر و معضلات ایشان احصا و پس از اخذ مجوز از بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز، موارد در دست اقدام است.

بوستان‌احمدی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان اموال و املاک کوثر در کنار تدوین افق سه ساله خود، برنامه‌های خوبی تا انتهای سال تدوین کرده، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ شاهد جهشی معنی‌دار نسبت به سنوات گذشته در ماموریت‌هایمان باشیم، در حال حاضر تمامی امور سازمان اموال و املاک کوثر عملا معطوف به ماموریت‌های ترسیم شده ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر در رابطه با مهمترین ماموریت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، تصریح کرد: پرهیز از خام فروشی، مولدسازی، نگاه به ماموریت‌های سازمان در کنار معاونت‌های تخصصی و کمک در بحث‌های عمرانی و برنامه‌های معاونت‌های تخصصی از جمله معاونت فرهنگی سازمان، مهمترین ماموریت ماست.

وی اظهار کرد: سازمان اموال و املاک کوثر در ترسیم دورنمای خود باید به سمت تبدیل شدن به یک هلدینگ عمرانی پیش برود، در حال حاضر با توجه به اینکه در ابتدای مسیر قرار گرفته‌ایم مشغول تجهیز خود هستیم.

بوستان‌احمدی در ارتباط با برنامه‌های آتی سازمان اموال و املاک کوثر برای جامعه هدف، بیان کرد: در راستای بحث مولدسازی و تغییر مسیر سازمان به این سمت، ما پروژه عمرانی نصیر شهر را در طی چند ماه گذشته آغاز کرده و اکنون نیز شاهد پیشرفت بسیار خوبی هستیم.

مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر با بیان اینکه بیش از ۵۰ هکتار زمین از اموال سازمان اموال و املاک کوثر شناسایی شده، تاکید کرد: مقرر شده این موضوع طی ۴ پروژه با تفاهم وزارت راه و شهرسازی عملیاتی شود، همچنین برخی از املاک سازمان فاقد کاربری بوده و باید مولدسازی شود و در اختیار جامعه ایثارگری قرار گیرد، لذا امیدواریم با همت مسئولان وزارتخانه راه و شهرسازی این پروژه به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار