مراسم وداع با پیکر شهید «آقا عبداللهی» در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علی آقا عبداللهی» روز یکشنبه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراسم تشییع در شهر کهک قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ - 02December 2023

مراسم وداع با پیکر شهید «آقا عبداللهی» در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم تازه تفحص شده «علی آقا عبداللهی» روز یکشنبه ۱۲ آذر بعد از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

پیکر این شهید والامقام، پس از آیین عزاداری در حرم بانوی کرامت، به زادگاه والدینش در شهر کهک انتقال یافته و راس ساعت ۱۴ از آستان مقدس امامزاده زینب خاتون (س) و از مسیر میدان نماز، بلوار شهید آقاعبدالهی، بلوار حضرت ابوالفضل (ع)، خیابان شهید مظفری نیا و گلزار شهدا به سمت حسینیه و مسجد جامع شهر کهک تشییع می‌شود؛ مراسم خاکسپاری شهید نیز روز سه شنبه ۱۴ آذر در بهشت زهرا (س) تهران برگزار می‌شود.

این شهید، از جمله ۸ شهید مدافع حرمی است که سال ۹۴ در خانطومان سوریه به شهادت رسیده اند و پیکر‌های مطهر آنان بتازگی تفحص و شناسایی شده است.

علی آقا عبداللهی متولد ۱۰ دی ۱۳۶۹ در تهران بود. وی کاردانی رشته الکترونیک را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری سپری کرد. پس از اتمام درس در سال ۱۳۹۰ به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و پس از گذراندن یک دوره یکساله در دانشگاه امام حسین (ع) در سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) مشغول خدمت شد.

آقا عبداللهی پس از دو سال پیگیری، سرانجام در ۲۲ آذر سال ۱۳۹۴ راهی سوریه شد و ۳۱ روز پس از نخستین اعزام، در ۲۳ دی ۱۳۹۴ در منطقه خالدیه خان‌طومان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار