رئیس پلیس راهور استان مازندران خبر داد؛

کسب مقام سومی تیم دوچرخه‌سواری پلیس مازندران در لیگ استان‌های شمالی کشور

سرهنگ «بیگلری» از کسب عنوان سومی تیم دوچرخه سواری پلیس استان مازندران در مسابقات لیگ استان‌های شمالی کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ - 04December 2023

کسب مقام سومی تیم دوچرخه سواری پلیس مازندران در لیگ استان‌های شمالی کشوربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «بیگلری» رئیس پلیس راهور استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران از کسب عنوان سومی تیم دوچرخه‌سواری پلیس استان مازندران در مسابقات لیگ استان‌های شمالی کشور خبر داد و اظهار داشت: چهارمین مرحله از لیگ دوچرخه‌سواری استان‌های شمالی کشور با حضور ۱۳ تیم در رشته استقامت جاده به مسافت ۵۵ کیلومتر به میزبانی شهرستان بهشهر در روز جمعه دهم آذر برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که از شهرستان بهشهر به سمت گلوگاه به صورت رفت و برگشت برگزار شد در انتهای مسیر به صورت سربالایی به سمت منطقه عباس آباد با توجه به رقابت نزدیک تیم‌ها از حساسیت بالایی برخوردار بوده است.

رئیس پلیس راهور استان مازندران، اظهار کرد: در پایان این مسابقات تیم «سید گرگان» با ۶۶۶ امتیاز، تیم «منوچهری بهشهر» با ۶۳۵ امتیاز و «تیم پلیس مازندران» با ۴۸۹ امتیاز مقام‌های اول تا سوم تیمی رو کسب کردند و همچنین تیم های «فردیس گنبد و نوشهر» به ترتیب با ۴۲۱ و ۴۱۸ امتیاز در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفته اند.

سرهنگ بیگلری عنوان کرد: تیم دوچرخه سواری پلیس مازندران با مربیگری و سرپرستی سروان «مرتضی ابراهیمی» جمعی این پلیس برای هفتمین سال متوالی در مسابقات لیگ استان و کشور شرکت که همواره رتبه‌های برتر را کسب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار