پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در پی درگذشت پدر شهیدان بهمنی‌نژاد

سرهنگ «کاظمی» در پیامی درگذشت پدر شهیدان «حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۳۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ - 03December 2023

پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در پی درگذشت پدر شهیدان بهمنی نژادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ پاسدار «محمد رضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی درگذشت «علیرضا بهمنی‌نژاد» پدر شهیدان والامقام «حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

پدران شهید، ارزشمندترین داشته‌ های خود را در حفظ و حراست از میهن عزیز و انقلاب اسلامی فدای دین و کشور کردند و الگویی بی‌بدیل برای ملت قدرشناس ایران هستند و یاد و خاطره ایشان و فرزندان شهیدشان، در تاریخ پرافتخار این سرزمین به نیکی ماندگار خواهد بود.

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم حاج «علیرضا بهمنی نژاد» پدر شهیدان والامقام «حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز و معظم شهیدان بهمن نژاد برای آن مرحوم علو درجات الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار