مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

همه خدمات کمیته امداد در خرم‌دره و ایجرود غیرحضوری می‌شود

«صالحی» گفت: در راستای تسهیل امر خدمت رسانی به جامعه هدف خدمات غیرحضوری کمیته امداد در بستر سامانه امداد هوشمند و کارآمد توسعه می‌یابد؛ با همین رویکرد تمامی خدمات این نهاد در شهرستان‌های خرم‌دره و ایجرود به صورت آزمایشی غیرحضوری می‌شود.
کد خبر: ۶۳۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 04December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌الله صالحی» مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در قرارگاه عملیاتی سامانه امداد هوشمند اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های جدید در حوزه خدمات‌رسانی به جامعه هدف تسهیل و تسریع در فرآیند پاسخگویی به مراجعین و متقاضیان دریافت خدمت از این نهاد باید به عنوان یک اولویت جدی در نظر گرفته شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمات غیرحضوری یکی از ظرفیت‌های مهمی است که می تواند در زمینه خدمت رسانی به جامعه هدف تسریع دهد، ادامه داد: فرهنگ سازی استفاده از خدمات غیرحضوری باید به صورت جدی انجام شده و ایجاد تغییر در نحوه دریافت و ارائه خدمات در جامعه هدف این نهاد انجام شود.

وی گفت: ایجاد و راه اندازی سامانه امداد هوشمند و مارآمد نیز با همین نگاه بوده و این فرصت را فراهم می‌سازد تا با مسئولیت بیشتری روند استفاده از این سامانه و تقویت خدمات غیرحضوری به مددجویان از این طریق صورت پذیرد.

صالحی اضافه کرد: در راستای تسهیل امر خدمت رسانی به جامعه هدف خدمات غیرحضوری کمیته امداد امام خمینی در بستر سامانه امداد هوشمند و کارآمد توسعه می‌یابد؛ با همین رویکرد تمامی خدمات این نهاد در شهرستان‌های خرمدره و ایجرود به صورتا آزمایشی غیرحضوری می‌شود.

‌سامانه امداد هوشمند و کارآمد به پنجره ارائه خدمات یکپارچه نیز متصل شده و در دسترس قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار