فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان:

شهادت مرزبان دلاور در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در سراوان

سردار «شجاعی» گفت: در عملیاتی در درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، یکی از مرزداران مجروح که پس از گذشت ۵ روز به علت شدت جراحات امروز دعوت حق را لبیک و به شهادت رسید.
کد خبر: ۶۳۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ - 06December 2023

شهادت مرزبان دلاور در درگيری با قاچاقچيان مواد مخدر در سراوانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «رضا شجاعی» فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در عملیاتی در درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، یکی از مرزداران مجروح که پس از گذشت پنج روز به علت شدت جراحات در امروز دعوت حق را لبیک و به شهادت رسید.

سردار شجاعی گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان در درگیری با معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قاچاقچیان موادمخدر در نقطه صفر مرزی، ضمن جلوگیری از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به خاک میهن عزیزمان، موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یکی از اشرار و قاچاقچیان یک دستگاه خودرو را کشف و مقادیری قابل توجهی موادمخدر و کالای قاچاق را نیز کشف کنند.

وی افزود: در این عملیات یکی از دلاورمردان مجاهد مرزبانی به نام استواردوم «سبحان جمالی» با مقاومت جانانه در این عملیات مجروح که پس از گذشت پنج روز در سحرگاه یوم جاری به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار