در دوره بصیرت کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

سردار کارگر: تلاش دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام/ مقابله با جنگ نرم و ترکیبی نیازمند «فرهنگ مقاومتی» است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه مقابله با جنگ نرم و ترکیبی نیازمند فرهنگ مقاومتی است، گفت: دشمن به‌دنبال ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران است؛ لذا ما باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که کارآمدی و اقتدار نظام را نشان دهیم.
کد خبر: ۶۳۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 07December 2023

سردار کارگر: تلاش دشمن برای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی/ مقابله با جنگ نرم و ترکیبی نیازمند فرهنگ مقاومتی استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم اختتامیه دوره بصیرت کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور جمعی از معاونین، مدیران، رؤسا و کارکنان این بنیاد در شهر مقدس قم برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای دانشجو و با بیان اینکه انسانی در این دنیا موفق خواهد شد که برای آخرت خود توشه‌ی خیر جمع کرده باشد، اظهار داشت: ما باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده خداوند متعال، انبیای الهی، ائمه اطهار (ع) و شهدا نباشیم.

سردار کارگر در ادامه، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جهاد فی‌سبیل الله دانست و عنوان کرد: دشمن به‌دنبال ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است؛ لذا ما باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که کارآمدی این نظام را ثابت کنیم و نشان دهیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه هرکس در هر جایگاهی هست، تلاش کند تا کارآمدی نظام مقدس اسلامی برای همگان عیان شود، افزود: در زمان جنگ تحمیلی، سیم‌خار‌دار وارد می‌کردیم؛ اما امروز جمهوری اسلامی ایران به مرتبه‌ای از پیشرفت و توسعه رسیده است که موشک و پهپاد صادر می‌کند؛ البته این پیشرفت‌ها محدود به حوزه نظامی نیست، بلکه جمهوری اسلامی ایران در حوزه پزشکی و سایر حوزه‌ها نیز به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

وی با بیان اینکه معدل جمهوری اسلامی ایران در مجموع معدل قابل قبولی است و در منطقه دست برتر را دارد، گفت: ارتش انقلابی جمهوری اسلامی به هیچ عنوان قابل قیاس با ارتش قبل از انقلاب نیست؛ چراکه ارتش ایران، امروز یکی از قوی‌ترین ارتش‌های جهان است.

سردار کارگر در ادامه به عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرد و با بیان اینکه عظمت این عملیات قابل توصیف نیست، تصریح کرد: این عملیات موجب شده است که رژیم صهیونیستی در داخل گرفتار شود و اگر آمریکایی‌ها از این رژیم حمایت نمی‌کردند، فروپاشی آن خیلی زود‌تر اتفاق می‌افتاد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: این عملیات تاکنون موجب شده است که ۵۰۰ هزار نفر از صهیونیست‌ها از ترس عملیات‌های مقاومت، آواره شوند و ان‌شاءالله پیروزی از آنِ مقاومت اسلامی خواهد بود.

وی در پایان ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران دوره بصیرت کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران اشاره کرد و با بیان اینکه هیچ‌کس منکر مشکلات موجود در کشور نیست، گفت: حضرت امام خامنه‌ای عزیز از ۲۰ سال پیش موضوع اقتصاد مقاومتی را برای علاج مشکلات اقتصادی مطرح کرده بودند. امیدوارم علاوه بر عمل به منویات معظم‌له در زمینه اقتصاد مقاومتی، نسبت به مقابله با تهاجم فرهنگی هم اهتمام لازم را داشته باشیم؛ زیرا الان علاوه بر جنگ اقتصادی، درگیر جنگ فرهنگی هم هستیم که لازمه مقابله با این جنگ، داشتن فرهنگ مقاومتی است تا نقشه‌های دشمن را در این عرصه خنثی کنیم.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار