فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

شهدا چراغ راه هستند

سرهنگ جنیدی گفت: اگر نسل جوان و نوجوان با شهدا آشنا شوند بدون تردید برای موفقیت در دنیا و سعادت اخروی، شهدا یاریگر آن‌ها خواهند بود چون شهدا چراغ راه هستند.
کد خبر: ۶۳۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ - 08December 2023

شهدا چراغ راه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن امروز در جمع تشییع‌کنندگان شهید گمنام دفاع مقدس در بردسکن با گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس و سیدالشهدای اظهار داشت: پیام امروز این شهید، حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و حمایت از ولایت فقیه است.

به گفته وی پیکر ۱۲ شهید گمنام دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها یاد و خاطره غیرت و افتخار آفرینی مردان مرد وطن را در اذهان زنده می‌کند.

جنیدی گفت: پیکر شش شهید گمنام در ۶ محور شهرهای استان مهمان مردم شهیدپرور شهرها هستند و در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) در جوار حرم رضوی بر روی دستان مردم انقلابی مشهد تشییع می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن تاکید کرد: اگر نسل جوان و نوجوان با شهدا آشنا شوند بدون تردید برای موفقیت در دنیا و سعادت اخروی، شهدا یاریگر آن‌ها خواهند بود چون شهدا چراغ راه هستند.

وی تصریح کرد: ما به شهدا نیاز داریم؛ بر همین اساس باید با عمل به سبک زندگی آن‌ها راه شهیدان را ادامه دهیم.

به گفته جنیدی شهید گمنامی که امروز مهمان مردم بردسکن بود در روستاهای جلال‌آباد، ابنو و کشمر تشییع و مراسم وداع با این شهید والامقام با حضور جوانان و نوجوانان عضو کانون آل حسین (ع) و اعضای صالحین در مسجد جامع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار