مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

دشمن در جنگ روایت‌ها عزم و اراده مردم را نشانه گرفته است

حجت‌الاسلام «مهدوی» با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال القای ناتوانی است گفت: دشمن در جنگ روایت‌ها عزم و اراده مردم را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۶۳۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ - 09December 2023

دشمن در جنگ روایت‌ها عزم و اراده مردم را نشانه گرفته استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در جریان برگزاری «اردوی روایت پیشرفت» ویژه برگزیدگان دوره توانمندسازی رسانه‌ای نوآوین، اظهار داشت: یکی از ابعاد مهم جهاد تببین که به فرموده رهبر انقلاب یک جهاد فوری، ضروری و همگانی است، «روایت پیشرفت» است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با القای ناتوانی به دنبال آن است تا ملت ما را به آن جایی برساند که همیشه وابسته به نظام استکبار باشد، تصریح کرد: ملت ایران با همت خود در تاریخ مانند جنگ تحمیلی و مواجهه با تحریم‌ها همیشه حماسه آفریدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: باید روایت پیشرفت اتفاق بیافتد تا مشخص شود که ملت ایران با استقامت، توسل به نظام دینی و توکل بر خداوند در بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت داشته است.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه در همه وجوه مختلف پیشرفت که مقام معظم رهبری ما را به آن سمت دعوت کرده می‌بینیم که در جهات مختلف به قله نزدیک هستیم، افزود: روزی همه کارخانه‌‌های ما در کشور به بیگانگان وابسته بود اما اکنون نیز تولید در قسمت‌های مختلف توسط فرزندان ایران اسلامی در حال اتفاق افتادن است.

وی با تاکید بر اینکه در اردوی «روایت پیشرفت» تعدادی از دانش‌آموزان به واحدهای تولیدی آورده می‌شوند تا بخش‌هایی کوچک از پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را به آن‌ها نشان داده می‌شود، ابراز کرد: این دانش‌آموزان بعد از حضور در کارخانه‌های صنایع و تولیدات داخلی، در فضای حقیقی و مجازی اهل روایت این دستاوردها نیز خواهند بود‌.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان در آینده‌ای نزدیک پیشرفت‌ها و به قله رسیدن‌ها را روایت می‌کنند که ایران قوی می‌تواند به تمدن نوین اسلامی برسد.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم دستگاه‌های متولی امر مانند آموزش و پرورش مشابه این اردوها را برای دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار کنند؛ چرا که امروز دشمن در جنگ روایت‌ها عزم، اراده و امید ما را نشانه گرفته است.

تعداد ۳۰ دانش‌آموز از واحدهای تولیدی و صنعتی فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران و شرکت پایا کلاچ بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار