فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

نهادینه شدن جهاد تبیین یک ضرورت ویژه برای جامعه انقلابی است

سرهنگ پاسدار «هاشمی» گفت: هر کسی می‌تواند در هر جایگاهی و با هر تخصصی در جهاد تبیین حضور موثر داشته باشند.
کد خبر: ۶۳۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ - 10December 2023

نهادینه شدن جهاد تبیین یک ضرورت ویژه برای جامعه انقلابی استسرهنگ پاسدار «وحید هاشمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک با تاکید بر ضرورت نهادینه‌سازی «جهاد تبیین» در گام دوم انقلاب اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی نهادینه شدن جهاد تبیین یک ضرورت ویژه برای جامعه انقلابی است.

وی افزود: در شرایطی که دشمن تلاش دارد تا با استفاده از جنگ روانی و با ابزارهایی چون دروغ و شایعه مردم را ناامید کند، جهاد تبیین یک امر ضروری است که می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی سازد.

سرهنگ هاشمی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌ها بر جهاد تبیین تاکید کردند، زیرا بدون جهاد تبیین دروغ، تحریف حقایق و شایعه تولید شده در اتاق فکر دشمن به راحتی بر جامعه حاکم می‌شود.

وی گفت: حضرت زهرا (س) با کمترین امکاناتی که در اختیار داشتند در عین تنهایی و مظلومیت چندین شبانه روز درب خانه مهاجرین و انصار رفتند و به تبیین دین اسلام پرداخته و در این راه به شهادت رسیدند؛ لذا جهاد تبیین هزینه دارد و برای جهاد تبیین باید آماده پذیرش هرگونه هزینه هم باشیم.

سرهنگ هاشمی ادامه داد: یکی از کلیدی‌ترین مفاهیمی که دشمن با آن مردم را زمین‌گیر می‌کند، القاء حس ضعیف بودن و نداشتن قدرت است؛ جالب تر اینکه برای قدرتمند شدن، آمریکا را فرشته نجات معرفی می‌کند، در حالیکه امروز نه ایران در موضع ضعف 40 سال پیش است و نه آمریکا در قدرت آن دوران. هر کسی، در هر جایگاهی و با هر تخصصی می‌تواند به جهاد تبیینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است لبیک بگوید و در دولت انقلابی این فضا فراهم است که فرد مسئولیت‌پذیر، انقلابی تمام عیار بودن خود را اثبات کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار