بهره‌برداری از بزرگترین تقاطع چهارسطحی شرق کشور در مشهد

تقاطع چهارسطحی آزادگان به عنوان بزرگترین تقاطع از این نوع در شرق کشور با برگزاری مراسمی در مشهد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۳۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ - 10December 2023

بزرگترین تقاطع چهارسطحی شرق کشور در مشهد بهره‌برداری شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمدرضا قلندر» شهردار مشهد در آیین افتتاح این تقاطع که به امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) این طرح را با صرف ۶ هزار میلیارد ریال هزینه اجرا کرده است

وی افزود: در زمان اجرای این طرح، رفت و آمد خودروها در جریان بود و مزاحمتی در حوزه حمل و نقل برای شهروندان وجود نداشت.

شهردار مشهد ادامه داد: امروز در کنار این طرح، ۶۰ طرح زودبازده نیز در منطقه ۱۲ شهرداری مشهد در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و فضای سبز با صرف هزار و ۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

قلندر گفت: اراده مدیریت شهری و شورای ششم تکمیل طرح‌های نیمه تمام است و ساخت طرح تقاطع چهارسطحی آزادگان نیز که در سال ۹۸ آغاز شده بود امروز تکمیل شده است.

شهردار مشهد گفت: توسعه مشهد به سمت شرق با رویکرد جلوگیری از توسعه حاشیه‌نشینی در دستور کار است همچنین کلان طرح قطارشهری نیز در دست اجراست و بخش اول خط سوم از میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا (ع) سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تقاطع چهارسطحی آزادگان تاثیر بسیار زیادی بر کاهش بار ترافیکی محدوده غرب مشهد به ویژه بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و همچنین ورودی مشهد از مسیر بزرگراه مشهد - چناران و بالعکس خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها