افزایش شمار شهدای تهاجم صهیونیست‌ها در غزه به ۱۸۴۱۲ نفر

وزارت بهداشت غزه بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) از افزایش شمار شهدای جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه به ۱۸ هزار و ۴۱۲ نفرخبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ - 12December 2023

افزایش شمار شهدای تهاجم صهیونیست‌ها در غزه به ۱۸۴۱۲ نفربه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت بهداشت غزه در شصت و هفتمین روز از تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه اعلام کرد که شمار شهدا از ابتدای تجاوزات تاکنون به ۱۸ هزار و ۴۱۲ نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که شمار مجروحان نیز از مرز ۵۰ هزار نفر عبور است.

پیش از این نیز «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اعلام کرده بود: ۲۲ بیمارستان و ۴۶ مرکز بهداشتی و درمانی در سراسر نوار غزه از کار افتاده‌اند.

وی گفت: رژیم اشغالگر در تلاش است تا به فعالیت درمانی و بهداشتی در شمال غزه پایان دهند.

القدره اعلام کرد: اسرائیل مرتکب جنایات کامل نسل کشی و پاکسازی نژادی در غزه می‌شود.

وی همچنین گزارش داد: در پی هدف قرار دادن دو منزل مسکونی در رفح توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در ساعات گذشته ۲۴ نفر به شهادت رسیدند.

پیش از این نیز مسوولان سازمان جهانی بهداشت اعلام کردند که فقط ۱۱ بیمارستان از ۳۶ بیمارستان نوار غزه به طور جزئی فعال هستند.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و صدها فلسطینی را شهید کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار