فضای شهرستان الیگودرز معطر به شمیم شهدای گمنام شد

همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا( علیها سلام) فضای شهرستان الیگودرز معطر به شمیم شهدای گمنام شد.
کد خبر: ۶۳۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ - 12December 2023

فضای شهرستان الیگودرز معطر به شمیم شهدای گمنام شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، عصر امروز (سه‌شنبه) همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فضای شهرستان الیگودرز معطر به شمیم شهدای گمنام شد و مردم شهید پرور و ولایتمدار این شهرستان، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا مراسم استقبال از شهدا را در مصلی الیگودرز برگزار کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد اظهار داشت: دوشنبه بیستم آذر، ساعت ۱۵ سه شهید گمنام از طریق شهرستان بروجرد وارد لرستان شدند و آیین استقبال از این پرستو‌های مهاجر ساعت ۱۵:۳۰ در گلزار شهدای این شهرستان برگزار و پس از نماز مغرب و عشا در مصلی مراسم شبی با شهدا نیز برگزار شد.

سرهنگ رشیدی افزود: امروز سه شنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ در دورود، ۱۵ تا ۱۷ در الیگودرز و سپس مراسم شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشا در ازنا برگزار  شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان به استقبال پر شور مردم از پیکر های مطهر شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم‌ها ستودنی است.

وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه برنامه معنوی، تاثیر مهمی در حفظ نام و یاد شهدا دارد، خاطر نشان کرد: دیدن صحنه های از حضور بانوان به‌ویژه مادرانی که با فرزند خردسال خود به استقبال از شهدا می‌آیند، باعث نا امیدی دشمنان از توطئه های شیطانی شان بر علیه انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد روز چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ در بیرانشهر، ۱۵ تا ۱۷ در الشتر و همزمان با نماز مغرب و عشا نورآبادی‌ها میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ در دوره چگنی، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در کوهدشت و سپس بعد از نماز مغرب و عشا مراسم شبی با شهدا در رومشکان مراسم شبی با شهدا برگزار می‌شود.

سرهنگ رشیدی  گفت: روز جمعه از ساعت ۹ تا ۱۱ شهرستان پلدختر افتخار میزبانی شهدای گمنام را دارد و هنگام نماز جمعه معمولانی‌ها میزبان شهیدان گمنام هستند.

وی با بیان اینکه در شهرستان خرم آباد مراسم استقبال از شهدا برگزار نمی‌شود، اظهار داشت: غروب روز جمعه مراسمات شبی با شهدا در سه مسجد از خرم آباد بر گزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که در روز شنبه صبح سه دانش آموزان سه مدرسه در خرم آباد ساعاتی را میزبان شهدا باشند و سپس این سه شهید والا مقام به شهر‌های سپید دشت، فیروز آباد و کوهنانی منتقل می‌شوند و مراسم استقبال از شهدا در این شهر‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار