فرمانده انتظامی شهرستان لامرد:

پلیس برای امنیت و رفاه مردم در جامعه تلاش می‌کند

سرهنگ «لشکری» با اشاره به نقش پلیس در جامعه، گفت: تعامل خوب مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی به امنیت مطلوب در سطح شهرستان لامرد منجر می‌شود همچنین پلیس در کنار مردم بوده و برای امنیت و رفاه جامعه تلاش می‌کند.
کد خبر: ۶۳۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ - 14December 2023

با مخلان نظم و امنیت عمومیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ «محسن لشکری» فرمانده انتظامی شهرستان لامرد در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: شهرستان لامرد مردمانی مومن، متدین و بااصالت دارد که این ویژگی‌ها موجب کاهش جرم در این منطقه شده و خوشبختانه هیچگونه مولفه ناامنی در سطح شهرستان وجود ندارد که در این خصوص از تعامل و همکاری مردم و مسئولان این شهرستان با خادمان خود در مجموعه انتظامی تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان لامرد، گفت: این شهرستان از لحاظ امنیت و احساس امنیت در وضعیتی مطلوب قرار دارد که این موضوع بسیار مهم است.

لشکری با بیان موضوع که مجموعه انتظامی ضابط دستگاه قضایی است و در راستای تدابیر و قوانین این مهم انجام می شود، افزود: با این وضعیت، در موضوع کشفیات جزو شهرستان‌های وضعیت مناسب استان هستیم.

سرهنگ لشکری فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: تعامل خوب مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی به امنیت مطلوب در سطح شهرستان منجر می شود و بدانید که پلیس در کنار مردم بوده و برای امنیت و رفاه جامعه تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرستان لامرد در مبارزه با قاچاق کالا نیز جزو شهرستان‌های دارای وضعیت مناسب است، افزود: با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان، قاطعانه و برابر با قانون برخورد می شود.

سرهنگ لشکری متذکر شد: امنیت به راحتی و سادگی به دست نمی آید ‌و مجموعه فراجا شهدای گرانقدر زیادی در مسیر ایجاد امنیت مردم تقدیم کرده که این موضوع از افتخارات مجموعه بزرگ انتظامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار