وزارت بهداشت فلسطین در غزه:

۲ روز است که کودکان در بخش مراقبت‌های ویژه شیر ننوشیده‌اند

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت: ۲ روز است کودکان بستری‌شده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان شیر ننوشیده‌اند.
کد خبر: ۶۳۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ - 14December 2023

۲ روز است که کودکان در بخش مراقبت‌های ویژه شیر ننوشیده‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اظهار داشت: اشغالگران از ارائه خدمات پزشکی از سوی کادر پزشکی بیمارستان کمال عدوان به ۱۰ زخمی ممانعت به عمل آوردند و این موضوع باعث شهادت ۲ نفر از آنان شده است.

وی افزود: اشغالگران کادر پزشکی بیمارستان کمال عدوان را به انتقال زخمی‌ها و کودکان به طبقه دوم مجبور کرده‌اند و آن‌ها را از دسترسی به آب و غذا محروم نموده‌اند.

القدره گفت: اشغالگران ۱۲ کودک بستری‌شده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان را از نوشیدن شیر محروم کرده‌اند. ما نسبت به از دست‌رفتن این کودکان هشدار می‌دهیم.

وی افزود: اشغالگران همچنان ۷۰ نفر از کادر پزشکی و زخمی‌ها از جمله رئیس بیمارستان کمال عدوان را در این بیمارستان بازداشت کرده‌اند.

القدره گفت: اشغالگران با اعمال قدرت، زخمی‌ها و بیماران حاضر در بیمارستان کمال عدوان را به بیمارستان شفا که هیچ امکانات پزشکی‌ای ندارد منتقل می‌کنند.

وی افزود: اشغالگران قسمت‌هایی از بیمارستان کمال عدوان، آزمایشگاه‌ها و برخی بخش‌های درمانی آن را ویران کرده‌اند.

روز گذشته اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۱۸۶۰۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۰۵۹۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار