عکس: یاسین مظفری‌کیا

کاروان لاله‌های فاطمی به پلدختر رسید+ تصاویر

کاروان شهدای گمنام در میان استقبال باشکوه مردم پلدختر وارد این شهرستان شد و مردم پلدختر عشق و علاقه مثال‌زدنی خود را به انقلاب اسلامی و شهدا به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۶۳۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 15December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، همزمان با ایام عزاداری حضرت فاطمه (س) مردم ولایت‌مدار پلدختر با استقبال چشمگیر و وصف‌ناشدنی پیکر پاک و مطهر لاله‌های بی‌نشان را در آغوش کشیده و حماسه‌ای باشکوه و بی‌بدیل از عشق به شهدا را به تصویر کشیدند.

مرد و زن، پیر و جوان، نوجوان و حتی کودکان و خردسالان شهرستان پلدختر از ساعت هشت صبح امروز در میدان شهید بهشتی به استقبال خاکیان افلاکی، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، شهدای خوشنام، لاله‌های فاطمی، مردانی از جنس حماسه و ایثار آمدند و فضای هویزه ثانی را درخشان و منور از نور شهدا کردند.

کاروان لاله‌های فاطمی به پلدختر رسید + تصاویر

حس حال وصف ناشدنی دارد استقبال از حماسه آفرینانی که  تقریبا 4 دهه است که چشمان زیادی منتظر آمدشان هستند، چه مادرانی که سیاهی چشمانشان  در سال‌های بی‌قراری و انتظار به در سفید شدند و چه پدرانی که تا آخرین لحظات عمرشان منتظر شنیدن صدای فرزند دلبندشان بودند،  چه فرزندانی که زیر سایه نامه بابا قد کشیدند ولی لذت آغوش پدر را نچشدند، چه دخترکانی که قصه لالایی شب را  با رنگ و بوی مِهر پدر و دختری برای عروسکان خود گفتند و خود نیز از مادران و مادر بزرگان قصه‌ها شنیدند در وصف جوامنردی و گذشت، پهلوانی و قهرمانی.

امروز شمیم شهدا بار دیگر در دیار هویزه ثانی پیچید و پلدختر تجلی‌گاه عشقو ارادت مردم به رهروان مسیر سرخ حسینی و فرزندان پاک روح‌الله بود و همه برای در آغوش کشیدن پیکر پاک و مطهر شهدای راه وطن، سه سردار بی‌نام نشان و سه کبوتری که برای آرمان‌های انقلاب اسلامی از جان‌مایه گذاشتند، آمده بودند.

کاروان لاله‌های فاطمی به پلدختر رسید + تصاویر

مادرانی با عود و اسپند آمده بودند که برایشان مادر باشند و پدرانی چفیه بر دور گردن آمده بودند که برایشان پدر باشند. خواهران آمده بودند که در حقشان عشق خواهر به برادر  را به تفسیر بکشند و برادران آمده بودند که تابوت برادران شهید خود را بر روی شانه‌های غیرت حمل کنند و بگویند  تا جان در بدن داریم راهتان  ادامه دارد.

کاروان لاله‌های فاطمی به پلدختر رسید + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار