اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی در هرمزگان

جلسه هماهنگی اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به بنگاه‌ های اقتصادی، تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با حضور معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴ - 15December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «ارسلان شهبازی» رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امروز در حاشیه این جلسه از برگزاری اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی و خدماتی، صنعتی و کشاورزی دی ماه سال جاری با حضور رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور‌، مسئولان کشوری و لشکری در استان خبر داد.

وی در ادامه افزود: اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که در سال ۹۲ رهبر معظم انقلاب ابلاغ کرده بودند در استان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه هرمزگان خاطرنشان کرد: این امر با هدف تحقق بند ۲۰ این سیاست‌ها مبنی بر تقویت فرهنگ جهادی و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به اشخاص دارای خدمات برجسته اجرا خواهد شد و این جشنوراه برای اولین بار است در هرمزگان برگزار می‌شود.

شهبازی بیان کرد: این جشنواره به صورت ملی است؛ ولی تاریخ برگزاری آن را خود استان‌ها تعیین و برگزار می‌کنند و این کار با محوریت بسیج کارگران و کارخانجات و با مشارکت دولت خدمتگزار در دهم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: کشاورزی، گردشگری و صنعت بخش های این جشنواره است رویکرد این جشنوراه حمایت از کالا و تولیدات ایرانی خواهد است.

دبیر جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی هرمزگان ابراز داشت: قرار است در حاشیه برگزاری این جشنواره به مدت سه روز از برترین‌های واحدهای تولیدی و صنایع نمایشگاهی را در راستای امید آفرین و جهاد تبیین دایر کنیم تا بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی تولیدی بتوانند اقدامات و عملکردهای خود را به معرض نمایش بگذارند.

شهبازی ایجاد انگیزه بین تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی، الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی نام برد.

وی با بیان اینکه هرمزگان دارای ظرفیت‌های بزرگ صنعتی، واحدهای تولیدی، کشاورزی، شیلاتی و... است، تصریح کرد: می‌توانند در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی را ایفا نماید.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه هرمزگان هدف طرح نشان اقتصاد مقاومتی را ایجاد الگوهای اثر بخش در حوزه تولید و معرفی واحدهای تولیدی توانمندی است علی رغم تحریم‌ها، تکانه‌ها و مشکلات اقتصادی، در امر تولید دارای شرایط پایدار و مطلوبی هستند.

شهبازی در پایان گفت: همه سعی و تلاش خود را خواهم کرد تا برگزاری این جشنواره به خوبی صورت گیرد تا خروجی ارزشمندی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار