دعوت سرهنگ خواست‌خدایی از مردم جهت حضور در تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از مردم انقلابی و ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد تا فردا یکشنبه نیز با حضور پر شور خود در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس شرکت کنند.  
کد خبر: ۶۳۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ - 16December 2023

دعوت مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از مردم جهت حضور در تشییع و خاکسپاری شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با بخش خبری شبکه دنا ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای گرانقدر انتظامی راسک اظهار داشت: از پیکر مطهر شهدای والامقام گمنام دفاع مقدس که یادآور آن روز‌های حماسه وفداکاری هستند که به مادرشان حضرت زهرا (س) اقتدا کردند، و اکثر ادارات، مدارس، دانشگاهها، مقر‌های نظامی و مساجد میزبانی بسیار خوبی صورت گرفت.

خواست خدایی افزود: پیکر این شهدای خوشنام در تمامی شهرستان‌ها تشییع و مردم همیشه در صحنه و غیور این استان از این شهدای گلگون کفن استقبال باشکوهی انجام دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابراز داشت:پیکر مطهر این شهدای والامقام فردا یکشنبه همزمان باسالروز شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با سراسر کشور درشهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد، از امامزاده عبدالله (ع) به طرف استانداری تشییع و یکی از شهدا در محوطه‌ی استانداری با برنامه ریزی و پیش بینی‌های خوبی که شده است به یاد سپرده خواهد شد.

خواست خدایی همچنین از مردم انقلابی و ولایت مدار، دانشجویان، دانش آموزان، کارکنان ادارات، نهادها، سازمان ها، ورزشکاران، هنرمندان دعوت کرد که فردا نیز با حضور پر شور خود در این مراسم معنوی وفرهنگی شرکت و بار دیگر با شهدای گرانقدر تجدید میثاق کنند و با یاری خداوند متعال شاهد مراسم با شکوهی درشأن مردم سلحشور و همیشه در صحنه استان باشیم. 

وی در ادامه گفت دو تن از این شهدای والامقام در سن ۲۳ و ۲۵ سالگی در منطقه سومار در سال ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت رسیدند و یکی دیگر از این شهدای خوشنام در سن ۳۱ سالگی در جزیره مجنون، تک دشمن در سال ۱۳۶۷ به شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار