همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) صورت گرفت؛

تشییع پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام در شهر گرگان

با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر گرگان با حضور مردم شهید پرور شهرستان گرگان، تشییع شد.
کد خبر: ۶۳۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 17December 2023

تشییع پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در شهر گرگان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر گرگان با حضور مسئولین استان گلستان و مردم شهید پرور شهرستان گرگان، تشییع شد.

سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان در این مراسم اظهار داشت: پیام حضور پرشور مردم غیور گرگان در مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام، این است که راه شهدا را ادامه می‌دهیم و باصلابت در این مسیر قدم برمی‌داریم و به توصیه شهیدان، ولایتمداری را پیش می‌بریم.

سرهنگ کاظمی ضمن تشکر از حضور پر شکوه مردم در تشییع شهدای گمنام بیان داشت: در مراسمات مربوط به تشییع شهدا معنویت خاصی وجود دارد که هر گاه زمان آن فرا می‌رسد، مردم مثل روزهای تشییع در دوران دفاع مقدس، همواره پرانرژی، پرتعداد و با روحیه بالا شرکت می کنند.

پیکر مطهر یک شهید گمنام ۲۰ ساله از عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه پس از تشییع، امروز یکشنبه ۲۶ آذر ساعت ۱۴ در صدا و سیمای مرکز گلستان تدفین خواهد شد.

همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام ۱۷ ساله از عملیات خیبر در جزیره مجنون، روز سه شنبه ۲۸ آذر پس از تشییع بر روی دستان دانشجویان در پردیس جامع دانشگاه گلستان تدفین خواهد بود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار