مسئول سازمان بسیج اساتید کشور:

ضرورت تحقق علم و ایمان در دانشگاه‌ها/ نام شهید مفتح در الهیات جاودانه شده است

مردانی گفت: شهید مفتح با درایتی کم‌نظیر، خود را وقف پیوند علم و حوزه‌های علمیه کرد؛ لذا ترور دکتر مفتح در مقابل دانشگده الهایات دانشگاه تهران، باعث شد تا نام ایشان در الهیات جاودانه شود.
کد خبر: ۶۳۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ - 18December 2023

ضرورت تحقق علم و ایمان در دانشگاه‌ها/ نام شهید مفتح در الهیات جاودانه شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدرضا مردانی» مسئول سازمان بسیج اساتید کشور عصر امروز در نشست هم‌اندیشی تعمیق و اعتلای وحدت حوزه و دانشگاه که به مناسبت فرا رسیدن روز حوزه و دانشگاه در سالن شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه هم اندیشی که با مشارکت و همراهی بسیج اساتید و‌ طلاب حوزه‌های علمیه و دانشگاه تهران تشکیل شده، برآن است تا ‌راهکارها، راهبردها و برنامه های مختلف را برای تعمیق و اعتلای حوزه و دانشگاه مشخص کند.

مردانی افزود: شهید مفتح با درایتی کم ‌نظیر، خود را وقف پیوند علم و حوزه های علمیه کرد لذا ترور دکتر‌ مفتح در مقابل دانشگده الهایات دانشگاه تهران، باعث شد تا نام ایشان در الهیات جاودانه شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: شهید مفتح بر ضرورت ارتقا دانش با علم ‌و تدین تاکیدات بسیاری داشتند به عبارت دیگر در رابطه با مسئله وحدت حوزه و دانشگاه، نقش این شهید را در روشنگری هایی که در دانشگاه تهران داشتند، می بینیم.

وی اضافه کرد: بسیج اساتید در کنار بسیج طلاب اراده کرده تا وحدت حوزه و دانشگاه را با کمک یکدیگر از طریق مسئولان وزارت علوم و روسای دانشگاه ها سرعت بیشتری بدهند و آن را پیش ببرند؛ در اهداف وراهبردها دانشگاه ها باید تجدید نظر صورت ‌گیرد تا تحقق علم ‌و ایمان با یکدیگر انجام شود و این هم ‌تاکیدی است ‌که رهبر معظم ‌انقلاب اسلامی بر انجام آن داشتند.

انتهای ‌پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار