مستندسازی نیرو‌های مقاومت انحصار رسانه‌های جهانی را شکسته است

ابوطالب گفت: مستندسازی جنگ غزه توسط نیرو‌های مقاومت، با وجود همه محدودیت‌ها، سبب شده تا حدی حقیقت را دریابیم و همین مسئله سبب شکستن انحصار خبری رسانه‌های جهانی شده و آن‌ها دیگر نمی‌توانند حرف‌های همیشگی خود را به مردم القا کنند.
کد خبر: ۶۳۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ - 18December 2023

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سعید ابوطالب، مستندساز و کارگردان سینما و تلویزیون شب گذشته در برنامه به افق فلسطین گفت: در خصوص جنگ غزه تصاویر از زوایای مختلفی وجود دارد که می‌شود دروغ‌ها را کشف کرد. در روز‌های اولیه جنگ نیرو‌های اسرائیلی ادعا می‌کردند که نیرو‌های مقاومت بچه‌های یک مدرسه را سر می‌بریدند، اما رفته رفته معلوم شد که تصویری وجود نداشتند و آن‌ها دروغ می‌گویند.

وی افزود: جریان آزادی خواهی نیز در دنیا وجود دارد و اینگونه نیست که بگوییم که تسلط خبری در اختیار رسانه‌های استکبار است که حرف صحیحی از آن بیرون نمی‌آید. اوایل طوفان الاقصی، اسرائیلی‌ها برای اینکه به خودشان روحیه بدهند، چند کارگر فیلیپینی، اندونزیایی و متعلق به آسیای جنوب شرقی را به عنوان نیرو‌های حماس وسط خیابان تیرباران کردند. اما به طور اتفاقی دوربین هلی شات نیرو‌های مقاومت بالای سر این‌ها فیلم گرفت.

مستندسازی نیرو‌های مقاومت انحصار رسانه‌های جهانی را شکسته است

این مستندساز ادامه داد: هر چه از سوی جبهه استکبار منتشر می‌شود، اساس را بر این بگذاریم که ممکن است دروغ باشد. این باعث می‌شود با دقت‌تر به این موضوع نگاه کنیم. من می‌گویم باید حرف همه را بشنویم و نه صرفا حرف یک طرف را. الان هم جریان آزاد اطلاعات وجود دارد. در این مدت بالای ۹۰ نفر از خبرنگاران، فیلمبرداران و گزارشگران توسط نیرو‌های صهیونیست کشته شده‌اند در حالیکه همه کنوانسیون‌های جهانی می‌گوید این‌ها مصون هستند.

ابوطالب در رابطه با شکستن انحصار رسانه‌های جهانی نیز خاطرنشان کرد: مستندسازی جنگ غزه توسط نیرو‌های مقاومت، با وجود همه محدودیت‌ها، سبب شده تا حدی حقیقت را دریابیم و همین مسئله سبب شکستن انحصار خبری رسانه‌های جهانی شده و آن‌ها دیگر نمی‌توانند حرف‌های همیشگی خود را به مردم القا کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار