در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

فرمانده مرزبانی فراجا: خانواده‌های شهدا ترویج‌دهندگان واقعی فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه هستند

سردار گودرزی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا ترویج‌دهندگان واقعی فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه هستند، گفت‌ مهم‌ترین پیام خون شهدا تداوم راه اسلام، حمایت از ولایت فقیه و حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: ۶۳۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۹ - 20December 2023

خانواده‌های شهدا ترویج‌دهندگان واقعی فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه هستندسردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: شهادت مقامی است که از سوی خداوند متعال به بندگان خاصش اعطا می‌شود و هر کسی لیاقت آن را ندارد.

 سردار گودرزی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا ترویج‌دهندگان واقعی فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه هستند. افزود: مهم‌ترین پیام خون شهدا تداوم راه اسلام، حمایت از ولایت فقیه و حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده مرزبانی انتظامی شکیبایی و از خود گذشتگی خانواده‌های شهدا را بهترین الگوی خدمتی برای نیرو‌های مسلح عنوان کرد و گفت: بر همه ما وظیفه است که با صبر و شکیبایی و از خود گذشتگی راه شهدا و خانواده‌های آنان را ادامه دهیم.

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه بی شک پیشرفت و اقتدار کشور مدیون خون شهداست و به برکت خون این عزیزان انقلاب ما جاودانه خواهد شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با خون شهیدان بیمه شده و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والای انقلاب وارد نخواهد شد.

انتهای پیام/  241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار