وزیر کشور خبر داد؛

حمایت از مراکز بازپروری و افراد بهبودیافته/ اعتیاد شخصیت و هویت انسان را از بین می‌برد

«وحیدی» با تاکید بر ریشه کنی اعتیاد گفت: از مراکز بازپروری و افراد بهبودیافته حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۶۳۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ - 21December 2023

حمایت از مراکز بازپروری و افراد بهبودیافته/ اعتیاد شخصیت و هویت انسان را از بین می‌بردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد وحیدی» وزیر کشور امشب در مراسم بهره برداری از مجهزترین مرکز بازپروری ترک اعتیاد شمال کشور با تاکید بر ریشه کنی اعتیاد اظهار داشت: از مراکز بازپروری و افراد بهبودیافته حمایت می‌کنیم.

وی با اظهار اینکه برای اشتغال بهبودیافتگان حمایت می‌کنیم، افزود: باید شمار و درصد بهبودیافتگان معضل اعتیاد را به بیش از ۸۰ درصد برسانیم و دستگاه‌های مختلف برای تحقق این هدف پای کار بیایند.

وی با عنوان اینکه لزومی ندارد فرد بهبودیافته دوباره به اعتیاد روی بیاورد خواستار تدوین برنامه‌ای مدون برای حمایت از افراد بهبود یافته و ایجاد شغل و کسب وکار برای آنان شد.

وزیر کشور حمایت از مراکز بازپروری و ترک اعتیاد را از اولویت‌ها برشمرد و تأکید کرد: اعتیاد شخصیت و هویت انسان را از بین می‌برد و باید فرهنگ را به جوانان بفهمانیم که این راه اعتیاد جز بی‌فرهنگی و بیچارگی نیست و حیف است یک انسان شخصیت خود را ذلیلانه از بین ببرد.

وزیر کشور تصریح کرد: انتظار این است افرادی که در این مراکز بهبود پیدا می‌کنند به چرخه اشتغال برگردند و حتی ارتباط بعد از این چرخه داشته باشند.

وحیدی تصریح کرد: فضای مرکز بازپروری فلق حدود هفت هکتار است که فضای خوبی دارد، و باید درصد بهبود را دست‌کم به ۷۰ یا ۸۰ درصد برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار