نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

انتخابات نشانه اقتدار ملت ایران است

حجت‌الاسلام «عبادی زاده» گفت: انتخابات اهمیت بسیاری برای کشور داشته و مظهر اقتدار کشور و ملت ایران است و دشمن بعد از آشوب و بلوا‌هایی که سال گذشته به راه انداخت، تلاش دارد مردم را از این اقتدار و خودباوری خود دور کند.
کد خبر: ۶۳۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ - 22December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد عبادی زاده» نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال جاری مسأله انتخابات را مطرح کردند که نشان دهنده اهمیت بالای آن است، طرح این موضوع ماه‌ها قبل از زمان برگزاری آن نشان دهنده اهمیت بالای انتخابات برای کشور است.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: هرچه حضور و مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد برای دست یابی به ایران قوی؛ انرژی و نیروی بیشتری خواهیم داشت. هرچه حضور و مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد برای دست یابی به ایران قوی؛ انرژی و نیروی بیشتری خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده اشاره کرد: رهبر انقلاب چهار راهبرد مشارکت حداکثری «مردم، رقابت، امنیت و سلامت» را به عنوان اولویت‌ها مشخص کردند که گروه‌های مرجع باید روی آن‌ها کار کرده و مردم را به این سمت و سو هدایت کنند تا همچون همیشه پوزه دشمنان به خاک مالیده شود.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین اظهار کرد: مادران شهدا به این بانوی بزرگ اقتدا کرده اند که فرمود فرزندانم و هر آنچه در زیر این آسمان کبود است به فدای حسین (ع)؛ مادران شهدا هم در دوران دفاع مقدس همین را به امام خمینی (ره) می‌گفتند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مادران و همسران شهدا خاکریز دوم انقلاب اسلامی هستند و باید در برابر دسیسه‌ها و جنگ نرم دشمن خاکریز بزرگی ایجاد کرده و اجازه ندهند دشمن جلو بیاید.

وی با بیان این که زبان مادران و همسران شهدا گویا و منطق‌شان بُران است، خطاب به آنان گفت: بخواهید و مطالبه کنید و نگذارید دشمن جلو بیاید، از همه مادران شهدا و همسران شهدا و همسران جانبازان به خاطر همه بزرگواری شان قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار