در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی راسک؛

فرمانده فراجا: ترمیم و بازسازی واحدهای انتظامی در سیستان و بلوچستان/ سرعت عمل نیروهای انتظامی در مقابل تروریست‌ها افتخار آمیز بود

سردار رادان گفت: در این حادثه تروریستی، سرعت عمل نیروهای انتظامی در به دست گرفتن سلاح و دفاع افتخار آمیز بود و دشمن نتوانست به مقصد شومش برسد.
کد خبر: ۶۳۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ - 23December 2023

فرمانده فراجا: ترمیم و بازسازی واحدهای انتظامی در سیستان و بلوچستان/ سرعت عمل نیروهای انتظامی در مقابل تروریست‌ها افتخار آمیز بودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی مقر انتظامی شهرستان راسک اظهار داشت: در راستای فراهم کردن امکانات در شأن کارکنان و سخت کردن راه نفوذ تروریست‌ها به واحدهای انتظامی به سرعت در حال ترمیم و بازسازی واحدهای انتظامی در سیستان و بلوچستان هستیم.

سردار رادان با اشاره به بررسی نحوه حمله تروریست‌ها به انتظامی راسک گفت: در این حادثه تروریستی، سرعت عمل نیروهای انتظامی در به دست گرفتن سلاح و دفاع افتخار آمیز بود و دشمن نتوانست به مقصد شومش برسد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه تمامی مجروحان حادثه تروریستی راسک به جز دو نفر ترخیص شدند، گفت: تمامی پرسنل انتظامی که در حادثه تروریستی حمله به مقر انتظامی شهر راسک جانانه دفاع و مقاومت کردند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار