نماینده ولی فقیه در استان همدان مطرح کرد؛

لزوم نظارت بر نمازخانه‌های بین راهی در ایام زمستان

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: در ایام زمستان رسیدگی و بازرسی از مجتمع‌های بین راهی و نمازخانه‌ها باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۶۳۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ - 23December 2023

لزوم نظارت بر نمازخانه‌های بین راهی در ایام زمستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و رئیس پلیس راه استان همدان، اظهار داشت: رفع مشکلات در نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان، جز مطالبات عمومی مردم است.

وی افزود: رفع این مشکلات در اولویت دستگاه‌های متولی قرار گیرد تا شاهد کاهش تلفات جاده‌ای و از دست دادن عزیزانمان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: در ایام زمستان رسیدگی و بازرسی از مجتمع‌های بین راهی و نمازخانه‌ها باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کسب رتبه نخست کشوری پلیس راه استان در حوزه کاهش تصادفات، قابل تقدیر و نشان دهنده زحمات شبانه روزی در این عرصه است، گفت: در جلسه بعدی گزارشی از برطرف شدن مشکلات تمام نقاط حادثه خیز استان ارائه شود.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه انسجام و هم افزایی‌ها، به پیش رفتن کار مردم کمک می‌کند، تصریح کرد: مردم ما، شایسته بهترین‌ها هستند و مسئولان تا آنجایی که می‌توانند و ظرفیت‌ها وجود دارد باید در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

وی متذکر شد: مدیری، مدیر موفق است که از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات مردم استفاده کند. نیازمند حمایت بیشتر دولت در بحث اعتبارات برای حل مشکلات جاده‌ای استان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار