امام جمعه پل‌دختر:

برنامه‌های حماسه ۹ دی با رویکرد جهاد تبیین برگزار شود

حجت السلام «سیدمحسن موسوی» گفت: برنامه‌های حماسه ۹ دی باید با رویکرد جهاد تبیین و با محوریت مردم برگزار و نباید کم‌رنگ یا به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۶۴۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹ - 24December 2023

برنامه‌های حماسه ۹ دی با رویکرد جهاد تبیین برگزار شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر امروز (یک شنبه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته مقاومت و بصیرت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این مناسبت‌ها با محوریت مردم و همگانی است و مختص شخص یا گروه خاصی نیست و نباید از آن بهره‌برداری شخصی یا گروهی شود.

وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت انتخابات اشاره کرد و افزود: فرمایشات معظم‌اله در این زمینه فصل جدیدی از جایگاه، اهمیت و تاثیر انتخابات در سرنوشت کشور در ابعاد مختلف را به روی همه باز کرد.

امام جمعه پل‌دختر گفت: انتخابات بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری رویدادی ملی است که موجب ارتقا امنیت و تضمینی برای سلامت کشور است و حضور گسترده و پرشور بودن آن موجب ناامیدی دشمنان و فتنه‌ها را خنثی خواهد کرد.

وی بر تلاش همگانی در آگاه‌سازی مردم برای حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: مناسبت‌های دهه بصیرت و مقاومت فرصت مناسبی برای ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و وظیفه‌ای همگانی است

موسوی یادآور شد: با توجه به اینکه سردار شهید سلیمانی شهید مقاومت است، برنامه‌های ویژه دهه بصیرت و مقاومت، بزرگ‌داشت مقام زن و سردار شهید سلیمانی باید با محوریت جبهه مقاومت و مظلومیت مردم بی‌دفاع غزه باشد.

وی با گرامی‌داشت سالروز حماسه ۹ دی افزود: برنامه‌های حماسه ۹ دی باید با رویکرد جهاد تبیین و با محوریت مردم برگزار شود و نباید کم‌رنگ یا به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه پل‌دختر بر فضاسازی روابط عمومی فرمانداری پل‌دختر به عنوان نماینده دولت در این مناسبت‌ها گفت: برنامه‌ها باید با توجه به اهمیت موضوع با قدرت و قوت برگزار و فضاسازی در شأن این مناسبت‌ها باشد.

دهه بصیرت و مقاومت با شعار «شهید قدس» به هفته بصیرت تبدیل و در پل‌دختر نشست‌های بصیرتی، محافل انس با قرآن، حضور راویان و حاج قاسم در مدارس و دانشگاه‌ها و برگزاری برنامه‌های ویژه مراسم ۹دی، گرامی‌داشت سالروز شهادت سرداردل‌ها حاج قاسم سلیمانی و روز زن است.

پایان پیام/                     

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار