سَنُصَلّی فی القدس؛

حمایت از فلسطین با یک بازی+ تصاویر

پس از جنایت صهیونیست‌ها در حق مردم فلسطین، «حمزه سعده» که یک گیمر آمریکایی با اصالت فلسطینی است، با هر روشی تلاش کرده است که مظلومیت فلسطینیان را به گوش مخاطبان خود برساند.
کد خبر: ۶۴۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ - 21January 2024

به گزارش فضای مجازی دفاع‌پرس، از روز هفتم اکتبر که نیرو‌های مقاومت اسلامی فلسطین عملیات طوفان‌الاقصی را علیه شهرک‌نشینان صهیونیست انجام داده‌اند، رژیم صهیونیستی برای انتقام، کمر به شهادت همه فلسطینیان از جمله مردان، زنان، نوزادان و کودکان بسته است، بیمارستان‌ها را تخریب کرده و آنجا را که محلی برای بهبودی بیماران و نیازمند آرامش است، به گور‌های دسته‌جمعی تبدیل کرده است و خلاصه مرز‌های انسانیت را یکی پس از دیگری زیر پا گذاشته است.

مقاومت جهانی علیه رژیم صهیونیستی

البته صهیونیست‌ها هر از گاهی مشت سنگینی از نیرو‌های مقاومت می‌خورند. مردم آزادی‌خواه جهان نیز که از این جنایات بی‌وقفه به تنگنا و ستوه آمده‌اند، به حمایت از فلسطین پرداخته‌اند.

حمایت از فلسطین با یک بازی+ تصاویر

تنبّه صهیونیست‌ها با یک تلفن

علاوه بر این، در فضای مجازی نیز مردم آزادی‌خواه جهان به حمایت از فلسطینیان آمده‌اند؛ البته به‌خاطر این حمایت و حرف حقی که می‌زنند، هزینه‌هایی را نیز پرداخته‌اند از جمله آنکه یا فعالیتشان در فضای مجازی محدود شده است یا صفحه‌شان بسته شده است که این خود، نمونه‌ای از تمسخر آزادی بیان از سوی کسانی است که خود را طرفدار و وامدار آزادی بیان می‌دانند.

حمایت از فلسطین با یک بازی+ تصاویر

یکی از این افراد، «حمزه سعده» یک گیمر آمریکایی است که اصلیت فلسطینی دارد و بعد از واقعه هفتم اکتبر، جسارت کرده و به حمایت همه‌جانبه از فلسطین در صفحات اجتماعی خود پرداخته است.

یکی از کار‌هایی که این فرد انجام داده، آن است که از طریق نرم‌افزار‌های سرگرمی با ساکنان فلسطین اشغالی به‌صورت اتفاقی تماس تصویری برقرار کرده و گفت‌وگویی آمیخته با شوخی را با آن‌ها آغاز کرده است.

حمایت از فلسطین با یک بازی+ تصاویر

در ادامه با سؤال و جواب‌هایش در مورد قتل عام کودکان غزه و اشغال زمین‌های فلسطین، آن‌ها را به چالش کشیده است و تلاش کرد تا با این روش، بدون واسطه به مخاطبان خود نشان دهد که صهیونیست‌ها از هرگونه عاطفه انسانی فاصله دارند و تا چه اندازه قتل عام کودکان و زنان بی‌گناه برایشان بی‌اهمیت است.

البته بعد از اینکه این فرد فیلم‌های خود را در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام منتشر کرد، اینستاگرام صفحه او را برای مدتی محدود کرد، اما حمزه که با نام «absorber» در فضای مجازی فعالیت می‌کند، دلسرد نشده و مصمم است که به فعالیت‌های خود برای حمایت از فلسطین ادامه دهد و شعار همیشگی خود که «فلسطین آزاد» است را تکرار کند تا مظلومیت فلسطین را به گوش مخاطبانش برساند؛ هرچند این کار برایش گران تمام می‌شود.

حمایت از فلسطین با یک بازی+ تصاویر

بازی «جنگ هندوانه»

حمزه در اقدامی دیگر، یک بازی با عنوان «جنگ هندوانه» با هدف کمک به مردم غزه طراحی کرده است. وی از طریق این بازی می‌خواهد به مردم فلسطین کمک کند.

خودش در توضیح این بازی گفته است: «شما بدون خرج کردن یک دلار می‌توانید بازی کنید و همزمان هم به فلسطین کمکی کرده باشید.

درآمد حاصل از این بازی به‌صورت مستقیم به سه سازمان مختلف فلسطینی می‌رسد. اولی، «صندوق امداد کودکان فلسطین» است که بخش‌های پزشکی برای کودکان و یتیمان فلسطینی در غزه می‌سازند و بیماران و مجروحان را جراحی می‌کنند.

دو میلیون نفر در غزه از دسترسی به غذا محروم هستند. دومین سازمان هم به همین منظور به خانواده‌ها در غزه غذا می‌دهد.
سازمان سوم، پروژه درخت زیتون «دبوانیا» است که اجازه می‌دهد تا به همان اندازه پول برای فلسطین جمع‌آوری کنیم.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار