برگزاری اردوی راهیان پیشرفت درس آشنایی با دفاع مقدس دانشجویان قزوینی

دانشجویان درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به اردوی بازدید از دستاورد‌های صنعتی هوافضا سپاه پاسداران و باغ موزه دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۶۴۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ - 26December 2023

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت درس آشنایی با دفاع مقدس دانشجویان قزوینیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، درس آشنایی با دفاع مقدس یکی از دروس دانشگاهی است که در آن به تشریح ۸ سال دفاع مقدس ایران در مقابل صدام و حامیانش پرداخته می‌شود و سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین که سابقه حضور در دفاع مقدس و دفاع از حرم را دارد به عنوان استاد دانشگاه به تدریس این درس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین پرداخته است. 

در پارک ملی هوا و فضا، نمایشگاه دستاورد‌های مختلف نیروی هوافضای سپاه از آغاز شکل‌گیری تاکنون در پنج حوزه فعالیت این نیرو یعنی موشکی، پهپادی، عملیات هوایی، پدافند هوایی وفضایی در پنج بخش مجزا و فضایی گسترده به نمایش در آمده است.  

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، یکی از بزرگترین موزه‌های جنگ در جهان اسلام، یکی از مدرن‌ترین موزه‌ها در غرب آسیا است و این موزه با زیربنای ۲۰۵ هزار متر مربع، یکی از بزرگترین باغ‌موزه‌های کشور است که از بخش‌های مختلفی مانند تالار‌های هشت گانه، باغ راه، دریاچه مصنوعی، آب نمایش، سالن‌های آمفی تئاتر و سراسرنما تشکیل شده و با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال سعی در انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد. 

این اردوی پیشرفت و دفاع مقدس با تقاضای دانشجویان درس آشنایی با دفاع مقدس و با همت فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان به صورت یک روزه در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار