یادداشت/ سعید شهرابی فراهانی

جریان نفوذ و نفاق به دنبال برگزاری جشن حذف یاران گمنام امامین انقلاب

جریان نفوذ و نفاق که بار‌ها از تدبیر و تخصص کهنه سربازان امام و انقلاب و وطن، زخم برداشته‌اند؛ در این گمانند که با بهانه‌های موجه و تخریب وجهه این دست از افراد باتجربه، آنان را از میدان دفاع از دین و میهن کنار بزنند.
کد خبر: ۶۴۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ - 30December 2023

جریان نفوذ و نفاق به دنبال برگزاری جشن حذف یاران گمنام امامین انقلاگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- سعید شهرابی فراهانی تحلیلگر مسائل سیاسی؛ بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سر و صدا‌های سهم‌خواهی بلند شد.

حتی برخی هم دنبال غنیمت بودند. عده‌ای هم خود را صاحب شش‌دانگ انقلابی می‌دانستند که به ۲۵۰۰ سال سنت حکومت سلطنتی خاتمه داده بود، در این میان تعدادی از جوانان مکلف بودند تا قدرت‌طلبانی را شناسایی کنند که در لباس دوست، خود را به مراکز قدرت -بویژه نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی- نزدیک می‌کردند.

تشنگان قدرت که بعضاً قیافه‌های ظاهرالصلاح داشتند و اظهارات‌شان کم از منبر اخلاقی عرفای بزرگ نبود!

اگرچه تعداد آن جوان‌ها چندان زیاد نبود -ماهیت ماموریت‌شان نیز اقتضاء می‌کرد که کار کیفی را جایگزین فعالیت کمی کنند-، اما برخی از آنان در جنگ به شهادت رسیدند.

برخی دیگر با موفقیت در ماموریت محوله و تصفیه نقطه هدف، به شغل و ماموریت دیگری پرداختند و، اما تعداد محدودتری کماکان می‌باید در سکوت و سایه، سوژه‌ها و جریانات نفوذی را تحت نظر و اشراف داشته باشند.

آن جوان‌های دیروز، حالا گرد سپیدی بر مو و محاسن دارند. ضرباتی که اینان بر پیکره جریان‌های غیرقانونی و انحرافی سیاسی و مذهبی وارد آوردند، مهر‌ه‌های نفوذی و سرویس‌های اطلاعاتی حامی آن‌ها را به کینه‌ورزی واداشت.

در این نبرد پنهان، پیچیده و البته بی‌صدا، شهدا و جانبازانی داشته‌ایم و افراد متعددی از همان گروه اندک، علاوه بر جان و مال، از بذل آبرو هم مضایقه نکرده‌اند.

جوانان پرشور دیروز که بدون چشمداشت وارد میدان مجاهدت خاموش، ولی داغ حفاظت از آرمان و امامین انقلاب اسلامی شدند، حالا پیرمرد‌های جاافتاده و دنیادیده‌ای هستند که همچنان در حال انجام همان ماموریت هستند.

اما جریان نفوذ و نفاق که بار‌ها از تدبیر و تخصص این کهنه سربازان امام و انقلاب و وطن، زخم برداشته‌اند؛ در این گمانند که بهانه‌های موجه، مخدوش کردن اذهان و تخریب وجهه این دست از افراد باتجربه، آنان را از میدان دفاع از دین و میهن کنار بزنند.

متولیان امر در دستگاه‌های بالادستی باید مراقب باشند که قدرت عملکرد نسل‌های جدید مدیریتی کشور با این حربه جریان نفوذ و نفاق رو به بن‌بست استراتژیک نگذارد.

هشدار نهایی آنکه تعدادی از جریان‌های منحرف و بدخواه نظام در کنار اپوزسیون غیرقانونی و برانداز، اکنون مترصد خالی شدن (تهی کردن) مسئولیت‌ها از پیرغلامان انقلاب اسلامی هستند که عمری را به مبارزه با ستون پنجم پرداخته‌اند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار