یادداشت/ سعید شهرابی فراهانی

فرار رو به جلو آدمکش‌ترین نخست‌وزیر دنیا

نتانیاهو تلاش می‌کند تا با وارد کردن ضربه مهلک امنیتی بار دیگر ارزش راهبردی از دست رفته خویش برای دنیای غرب را احیا کند؛ اما خون شهدای مظلوم فلسطین کار خود را خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹ - 10January 2024

فرار رو به جلو آدمکش ترین نخست‌وزیر دنیاگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- سعید شهرابی فراهانی مدیر مرکز پژوهش و مطالعات انجمن بین‌المللی ضدصهیونیستی؛ نتانیاهو با کمک سرویس آدمکش موساد و حمایت سرویس اطلاعاتی غربی و عربی با در نظر داشتن آسیب‌های سهمگین و بی‌سابقه وارده در جریان عملیات «طوفان‌الاقصی» تلاش خواهد کرد تا با وارد کردن ضربه مهلک امنیتی اعم از حذف فیزیکی افراد موثر میدان، بمب‌گذاری، خرابکاری و اختلال در مناطق حساس و حیاتی ایران و متحدان منطقه‌ای به‌خصوص محور مقاومت، بار دیگر ارزش راهبردی از دست رفته خویش برای دنیای غرب، ریاض، امارات و ... احیا کند.

تصمیم‌سازان رژیم غاصب صهیونیستی به خوبی می‌دانند که برای اقناع برخی کشور‌های عربی به تسریع روند عادی‌سازی روابط با اورشلیم باید مزیت‌ها و ارزش افزوده امنیتی و اطلاعاتی بیش‌تر عرضه کنند. 

نتانیاهو، کابینه امنیتی و جامعه اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی به خیال خود بازی دو سر برد می‌کنند.

ترور اعضای شاخص مقاومت با ۲ هدف عمده و ظاهرا متناقض صورت می‌گیرد:

یک: دستاوردسازی برای پایان دادن به سه ماه نبرد و عملیات کور و بی‌حاصل نظامیان صهیونیست

دوم: باز کردن دامنه درگیری برای تعویق ابرزلزله سیاسی که ارکان رژیم صهیونیستی را در نور دیده  و طومار کابینه افراطی نتانیاهو را در هم می‌پیچد.

جبهه مقاومت و هسته‌های ضدصهیونیستی در سراسر منطقه بر اساس تدبیر و بهترین نتیجه در مسیر به شکست کشاندن نقشه‌های شوم صهیونیستی برای ناکام کردن عملیات پیروزمندانه طوفان‌الاقصی، تصمیم گرفته و اقدام خواهند کرد.

ترور و شهادت شخصیت‌های مقاومت اگر چه ملاحظات و نکاتی را در محاسبات طراحان جبهه مقاومت در محور‌های مستقل چندگانه در پی دارد، ولی رژیم صهیونیستی و آمریکا را از باتلاقی که در آن گرفتارند، نجات نخواهد داد.

خون شهدای مظلوم فلسطین و غزه و محور مقاومت از پیر و جوان و زن و مرد و معروف و گمنام، کار خود را خواهد کرد!

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها