یادمان جهادگر فقید سعید کاظمی آشتیانی رونمایی می‌شود

هم‌زمان با برگزاری مراسم بزرگداشت هجدهمین سالروز درگذشت زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران از یادمان این جهادگر فقید رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ - 30December 2023

یادمان جهادگر فقید سعید کاظمی آشتیانی رونمایی می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هم‌زمان با برگزاری مراسم بزرگداشت هجدهمین سالروز درگذشت زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران با حضور مسئولان کشوری و لشکری به همت جهاددانشگاهی از یادمان این جهادگر فقید رونمایی می‌شود.

مراسم بزرگداشت هجدهمین سالروز درگذشت زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی روز پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در قطعه ۲۵، سالن همایش گلزار شهدای سازمان بهشت‌زهرا (س) برگزار می‌شود و در ادامه از یادمان این جهادگر فقید در قطعه ۱۶ بهشت‌زهرا (س) رونمایی خواهد شد.

به همین مناسبت نشست علمی «چالش‌های به‌کارگیری شخص سوم در درمان ناباروری» نیز روز جمعه ۱۵ دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۱:۴۰ در قطعه ۲۵، سالن همایش گلزار شهدای سازمان بهشت‌زهرا (س) برگزار می‌شود.

همچنین هم‌زمان با این مراسم و طی روز‌های ۱۴ و ۱۵ دی‌ماه نمایشگاه جانبی «گزیده‌ای از دستاورد‌های شاخص جهاددانشگاهی» و ایستگاه ارائه خدمات سلامت در قطعات ۱۶ و ۵۰ برپا خواهد بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار